Hoi meiden, Ik wilde even weten of iemand dit ook herkent of eens heeft meegemaakt: ik ben nu 3 dagen overtijd ,heb hoge temperaturen ( tussen de 37.3-37.8 na eisprong ) maar al 2 negatieve testen. Heb verder geen klachten behalve ongi krampjes af en toe. Heb ook een regelmatige cyclus van 25 dagen. Ben benieuwd naar jullie reacties!
sorry geen ervaring mee behalve dan dat ik een onregelmatige cyclus heb. ik vroeg me alleen af wanneer jij je ei heb met zo'n korte cycl. bij mij is het meestal 13 to 14 dagen voor nod ( als ik een ei sprong heb dan )
Ik moest afgelopen maandag ook ongesteld worden en had totaal geen buikpijn, maar werd het uiteindelijk gisteren pas. Terwijl ik normaal altijd netjes op tijd ben. Wil je niet ontmoedigen, hoor, maar wil alleen maar aangeven dat je nog steeds ongesteld kan worden. Ik zou het dus nog maar even afwachten.
Ik verwacht er ook niet veel van, het is pas de derde ronde en we hebben de tijd maar was gewoon benieuwd omdat mijn temp nogal hoog is of iemand dit herkende en wat de uitkomsten waren nieuwsgierigheid en tijdverdrijf hihi
dat is grappig dat had ik ook. helaas ongy geworden maar gelukkig is dat sinds vandaag weer over!! op naar de volgende ronde