Ik ben een beetje in de war...snap niks meer van mijn lichaaam :s Ik zit nu rond mijn 22ste dag. Vorige week een eisprong gehad (voelde deze duidelijk met steken en dit was rond dag 12). Goed geklust rond deze dagen Nu vandaag hadden mijn vriend en ik sex en ineens zei hij: schat je hebt bloed! Ik helemaal stom verbaasd naar de toilet. En t klopt, het was wat rood maar niet veel. Nu heb ik alleen wat rozige afscheiding maar heb wel wat menstruatiekrampen. Ik zou nu rond mijn innesteling moeten zitten, tenminste als t eitje bevrucht is geweest. Maar dit voelt meer als een menstruatie die eraan zit te komen. Al vind ik dat erg raar want dat zou een week te vroeg zijn. Ik ben altijd rond dag 28 ongi. Nu heb ik wel een currretage in augustus gehad maar ben einde die maand netjes na 28 dagen ongi geworden (4 dagen in totaal). En ook dat ik mijn ei voelde deze cyclus rond dag 12 lijkt voor gewoon een normale cyclus als altijd. Dit komt dus erg onverwacht en snap er helemaal niks van :s hebben dit meiden /dames ook gehad??!! En werd t uiteindelijk een ongi bij jullie of was t een innesteling???
Nou ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad maar ik had ook menstruatie krampen op de dag dat mijn innesteling was.
spannend hoor... helaas zou ik het niet weten. Ik zou zeg: afwachten. Misschien loopt de cyclus nu iets anders, of is het inderdaad een innesteling.
Zeker spannend. Het is gestopt, alleen wat donkere afscheiding. Maar de krampen blijven wel aanhouden dus ja t lijken de krampen van een ongi dus ben helemaal in de stress dat t een ongi gaat worden. Had iemand ook zon krampen heel de tijd??
Geen ervaring mee dus helaas kan ik je niet helpen maar ik duim wel hard voor je dat het een innestelling is! Even geduld en dan testen! Spannend hoor!