Hoi allemaal.. Even een vraagje naar jullie kennis.. Ik heb niet de hele maand getempt, maar de afgelopen dagen alleen omdat ik mij niet lekker voel.. Mijn temp zit dus tussen de 37.2-37.4 is dit te hoog voor een evt zwangerschap. Nu moet ik erbij zeggen dat ik normaal gesproken op de 37.1 zit.. Als die zakt naar 36.9 word ik altijd ongi Ik voel mij wat grieperig heb allerlei pijntjes.. Herkennen jullie dit ofniet Graag hoor ik jullie ervaringen Liefs b
He.. Ik herken je verhaal.. Heb hetzelfde. Ik zit altijd rond 36.8 en 38.9. Nu al paar dagen op 37.5 tot 37.8. Als dit op je NOD nog is en daarna dan is de kans groot dat je zwanger bent. Als hij daalt op die dag dan dus niet. Het heeft niets te maken met te hoog of te laag.. Ligt aan je eigen lichaamstemp. Groetjes Mayke
Ik ben altijd 36,8 36,9 en heel soms 37. (als de kachel aan staat trouwens, want nu is die inmiddels uit) Afgelopen maand was ik na het ei gelijk 37,1. Toen vermoedde ik al iets en bij mij betekende het inderdaad een bevrucht eitje dus ik wil geen valse hoop geven. Zie mijn afloop, maar het kan dus.
Hallo, Ik vind 37,4 echt niet te hoog voor een eventuele zwangerschap. Ik heb altijd zo rond 36,9,. en als ik zwanger ben (al de 3e x) heb ik altijd 37,4 soms hoger. Dat hoort dan gewoon bij mij. Hopenlijk is dit voor jou een goed teken.
het maakt niet zo veel uit eigelijk. Je temperatuur gaat omhoog omdat je na je eisprong progestron aanmaakt. Bij een zwangerschap blijf je progestron aanmaken, als je niet zwanger bent zakt dit op een gegeven moment en wordt je ongie. De hoogte van je temperatuur zegt helemaal niks over het zwanger zijn of niet...
Nou iddMijn temp is gezakt naar 36.9 wat die altijd wordt als ik ongi wordt.. Ik heb nu ook bruin vochtverlies, beetje vroeg maar het is onderweg.. NOD vrijdag 9mrt Bedankt voor t reageren