Nu begrijp ik er helemaal niets van... kijkt iemand mee?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bloempje1987B, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje1987B

16 nov 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vorige week vrijdag postte ik een tempkaartje waarbij ff mijn eisprong op dag 10 voorspelde. Uiteraard ben ik blijven tempen en nu ziu mijn eisprong ineens op dag 20 pas vallen?

Mijn cyclus varieerde tussen 29 en 31 dagen, met een kortere cyclus van 27 dagen.
    In het verleden heb ik sensiplan-nfp gedaan en daar was mijn 1e hoge temp altijd op dag 17 en mijn cyclus 30 dagen.

Tempen doe ik tijdens de week op hetzelfde tijdstip en in het weekend 1 a 2u later, steeds oraal omdat dat voor sensiplan ook mocht. Later meten gaf in het verleden ook geen afwijkende waarde...

Ik hoopte tem gisteren nog dat de daling een innesteling kon zijn maar vandaag begin ik er voor te vrezen...

Bijgevoegde bestanden:

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

oraal temperaturen is totaal niet betrouwbaar, als je met je mond open hebt geslapen wijkt de temperatuur al af. bovendien mis je dag 18. dus ik durf geen enkele uitspraak te doen, voor hetzelfde geld is hij ergens tussen cd 17 en 19 pas gesprongen of nog helemaal niet.
    advies volgende ronde toch rectaal evt vaginaal en echt op hetzelfde tijdstip aanhouden ook in het weekend. dan zet je wekker en slaap je daarna weer verder.

3. Bloempje1987B

16 nov 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mamalap bedankt voor je antwoord! Miss een domme vraag, maar hoe weet je bij vaginaal temperaturen of hij er ver genoeg inzit?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Compleet eens met mamalap eens.
    Deze tempkaart is helaas niet betrouwbaar.

Vaginaal gewoon zover je kan inbrengen ;)

Deel Deze Pagina