Oh wat gek, hier echt nog nooit gehad haha. Nu is onze spelling weer anders, maar andere meisjes die zo heten worden ook altijd goed aangesproken. Eerder dat de laatste e niet wordt uitgesproken, vind ik ook heel irritant: Feelien. Nee, ze heet Feelienuh.
Deze naam doet me wel sterk aan "kattendingen" denken. Kattenvoer, vaccinaties, voer. Maar dat komt misschien doordat ik in een dierenkliniek werk. Ik zou zeggen: volg je gevoel, als je het een mooie naam vindt, gewoon lekker doen.
Dankjewel voor alle stemmen! Waar ik een paar dagen geleden echt zeker wist dat ik geen Féline bij mij droeg, is die twijfel nu weer helemaal weg. Wat hormonen wel niet met je doen haha!
Ik vind het een hele mooie naam! Liefst wel zonder streepje, vind dat onnodig lastig. En kat of pestgevoelig? Helemaal niet! Ik kan niets bedenken namelijk.
Als trotse mama van Féline. Mét streepje uiteraard, kan ik zeggen dat iedereen het een prachtige naam vind. De eerste maanden twijfelde ik ook, maar daarna is onze Fé een echte Féline geworden!!