twijfel over geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Volgens mij is het idd een meisje maar helemaal zeker ben ik er niet van.
    Bij mijn zoons zag je duidelijk een piemeltje uitsteken .
    We krijgen nu een meisje en idd drie streepjes 2 witte en een donkere in het midden.
    Ik vind het moeilijk om te zeggen maar ga toch voor een meisje ;)

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Phhh moeilijk hoor!
    Ik ben zelf nog heel erg aan het twijfelen of we het geslacht willen weten. Het is wel erg lastig met kleertjes kopen als je het niet weet! Ze hebben zulke leuke jongens en meisjes kleertjes!

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik zou zeggen dat het een meid is. Maar ja, als de echoscopiste het niet zeker weet wat moeten wij leken er dan van zeggen.... :p

4. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    ik gok ook op een meisje

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    @lovewinnie. Ik heb precies zo een echo al foto met de bips op een glasplaat zo lijkt het. Alleen bij mij zie je geen duidelijke 3 witte streepjes
    Ik weeet het geslacht zelf niet, dus vind het wel grappig om zo te vergelijken en te gokken! Maar moet je dus 3 streepjes zien.
    Wat zie je bij een jongen dan?

6. appeltje

Zie mijn album.... luid en duidelijk! :D

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Dat is inderdaad duidelijk zeg appeltje!
    Gefeliciteerd! Mooie echo's!

Maar is ook heel anders dan de foto uit mijn album, dan zie ik ook duidelijk verschil!

8. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    dat is zeker duidelijk! Dat zie ik nou ook weer niet op mijn echo. Ik zal de foto in mijn album doen dan kunnen julie kijken! Ben benieuw wie er gelijk heeft hahhahah!

9. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    zouden jullie willen kijken in mijn album?!

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb 't een paar keer bestudeerd, maar ik DENK toch een meisje te zien... 2 schaamlipjes !
    Nou ben benieuwd..

-xxx-

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    babytje.. Heb de jouwe ook bestudeerd, maar vind hem niet zo duidelijk, maar 't zou ook eens een meisje kunnen zijn !

-xxx-

12. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik vind het ook niet duidelijk! ik denk dat de echoscpist dat expresheeft gedaan omdat wij het niet willen weten! Ik vind het wel leuk om te gissen!

13. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    trouwens joyce bij die van jou kan ik niks van maken, ik weet ook niet hoe het eruit hoort te zien!

14. appeltje

Ik zat bij Babytje te denken aan een jongen.... maar ja, het is inderdaad niet zo heel duidelijk te zien....

15. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Joyce en babytje ik denk bij allebei een meisje. Ik krijg zelf ook een meisje en zat ook steeds te fixeren op drie streepjes, maar je kan meestal al gewoon de schaamlipjes zien en die zijn vaak al best groot. Ik twijfelde bij mijn eerste echo ook, maar bij 3d echo heeft ze het nog eens laten zien en toen was het toch wel duidelijk hoor!. Bij babytje zie je twee lipjes volgens mij duidelijk uitsteken.... ik hoop dat het klopt!

Deel Deze Pagina