Ik ben zooooo moe...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door darcy, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    ...Pfff, bijna 27 weken zwanger en ik kan wel de hele dag door slapen! Bloeddruk goed, ijzer goed, maar OF dat kind groeit als kool, OF ik ben gewoon toe aan vakantie! :(

Het voelt net als in het begin, toen ik 3 maanden zwanger was...

Wie is er ook zo moe?

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb er zelf nog niet veel last van! Af en toe in vlagen, maar kan nog wel de dingen doen en geeft er eerlijk gezegd neit aan toe! Heb ik naar mijn idee geen tijd voor! Misschien dat ik er daarom weinig last van heb. Komt dan wel als ik tot rust kom en verlof heb ben ik bang
    Ik heb het trouwens wel vaker gehoord dat de vermoeidheid rond deze periode weer opkomt!

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb het gehad,van het begin tot het einde,dus ik wens je sterkte,kan je niet een weekje vrij pakken om even lekker bij te slapen?

4. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ja die moeheid, vreselijk ! Ik heb er nu ook nog last van. Ik kan met gemak zo de klok rond slapen. De laatste tijd lig ik er al voor tienen in,en kan ik tot makkelijk de volgende ochtend tien uitslapen, mits het weekend is. Als de kids naar school moeten kruip ik s'ochtends daarna nog ff een uurtje mijn bed in. Nu het nog kan doe ik het zeker nog.Gewoon lekker eraan toegeven, je lichaam geeft het niet voor niets aan denk ik

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hier nog een waarbij het woord moe het enige is in mijn woordenboek hihih

6. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

Ik moet zeggen dat ik het nu weer heel erg heb. Mijn hb was wel laag maar heb verder geen klachten daar van (die pillen die je daar voor krijgt zijn pas HEL!). Maar het komt ook omdat ik nu gewoon heel slecht slaap. Veel wakker, veel draaien etc. Kan me geen houding geven in bed. Ik moet nog 5 weken (of 7? :() dus ik ga me er maar aan toe geven. Tussen de middag liggen (kleine meid kijkt dan dvd-tje naast me, ideaal!) en s avonds optijd naar bed als ik daar zin in heb...

SUCCES!

7. Je bent niet alleen. Ik ben ook alleen maar moe. De hele dag door.

Heb dan ook m'n hele zwangerschap nog niet veel gewerkt. Werkte 36 uur in de week en ben eigenlijk vanaf 6,5 week al grotendeels thuis. Ben vorige week weer begonnen met 12 uur werken. Ben blij dat ik nu vakantie heb en 3 weken niet hoef te werken. Eigenlijk is die 12 uur nog teveel. Ga alleen nog niet zeuren... verveel me anders zo thuis...

Veel sterkte en slaap ze :)

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nog even en dan heb je 6 weken minimaal om aso bij te komen! hihihi

Neem straks lekker de tijd voor jezelf!

Nog eventjes! Dan alle kids de deur uit schoppen! daaag tot volgende school jaar!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi ladies,

bedankt voor jullie reacties, ik ging al zwaar aan mezelf twijfelen :(
    Niet dat ik het jullie allen gun, maar de herkenning geeft wat moed!

Ja Natas, helemaal waar - maar ik moet zeggen: ook die leerlingen zijn aan vakantie toe en het is moeilijk motiveren. Daarom nog een leuke doe-opdracht de komende drie dagen, lekker met camera's en knip- en plakwerk aan de slag. Plus Taaldorp, mogen ze mijn mooie vak Engels nog eenmaal uitproberen voor de vakantie begint :)

Voor de rest hoop ik dat het vermoeide gevoel een beetje stabiliseert, ook ik slaap knudde en ik heb sinds donderdag het gevoel dat er een tram over me heen heeft gereden!

10. Sema

Sema Lid

24 jun 2007
    46
    0
    0
    Ik ben bijna 30 weken zwanger en dat vermoeidheid is ook bij mij blijven
    hangen.
    Mijn bloedruk.. alles is ook goed, maar voel met toch slap en moe.

Ik zou zeggen, slaap nu je nog lekker kan slapen (straks kan dat mischien niet door de kleintje).

Deel Deze Pagina