Hoi allemaal, Ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. Ongeveer vier maanden geleden heb ik een miskraam gehad op 11 weken. Mijn ongesteldheid is niet opgang gekomen en teste ik positief op 11 september. Op 17 september eerste echo en bleek ik vijf weken zwanger. Dit klopt ook qua conceptie. Vandaag weer een echo en nu blerk het vruchtje te klein voor 7 weken en had geen hartslag. Wat denken jullie?
Als je echt 7 weken zwanger bent dan zou er in de meeste gevallen nu toch al wel een hartslag moeten zijn, maar hoor ook wel eens dat het toch later alsnog goed blijkt. Je zal moeten afwachten, kan je helaas geen zekerheid geven. Wanneer heb je weer een echo? Blijft toch nog even voor je duimen, sterkte met afwachten!
Als je idd echt 7 weken bent, dan vrees is dat het toch niet goed is. Maar er zijn ook zat verhalen waarbij het toch goed afgelopen is. Hoop houden!
Bedankt voor jullie reacties. Volgende week vrijdag heb ik een echo. Ik probeer zeker hoop te houden.
Weet je zeker dat je precies zeven weken bent? want 1 of 2 dagen kan al een hoop verschil maken. En de 1 ontwikkeld nu eenmaal sneller als de ander. Kan nog een hoop veranderen in een week dus houd hoop
Bij mijn zoontje dacht ik ook 7 weken te zijn, en bij de echo dus ook geen kloppend hartje te zien. Week later terug gekomen voor een echo en toen een mooi kloppend hartje! Bleek bij de eerste echo pas 6 weken te zijn en bij de tweede dus 7 weken (en een paar dagen) Had dus een late eisprong vandaar die week verschil. Hou dus hoop meid! Sterkte
Anne bedankt voor je reactie daar haal ik moed uit. Weet iemand toevallig of ik minder ver kan zijn ook qua de dag dat ik positief heb getest?
Bij mijn eerste kind, eerste echo op 7w3d! Geen hartslag, balen verdriet na een miskraam. Moest een weekje later terug komen, en ik zal je vertellen, hij zit nu 3 jaar later langs me te spelen! Hou hoop, ze kunnn in het begin bijna niet fatsoemlijk vaststellen hoelang je precies bent en dan maakt 1 dag al een groot verschil
Het is niet omdat je 11 september positief hebt getest dat je daarom op dat moment ook 4 weken zwanger bent. Het kan minder zijn geweest, je kan een latere eisprong gehad hebben. Wat heeft de VK gezegd? Hoe groot was de embryo / vruchtzak?
Fijn om de verhalen te horen waarbij het wondertje nu lekker aan het spelen is. Bij de vorige miskraam was het kindje ook te klein en ging er toen vanuit dat het wel goed zou komen. Ik voelde mij immers erg zwanger. Toch mocht het niet zo zijn waardoor ik het nu lastig vind om van het positieve uit te gaan maar de verhalen doen erg goed. Ze hebben de afmetingen wel verteld ben het alleen vergeten. Het vruchtje kwam volgens mij overeen met 6 weken en 3 dagen en het vruchtzakje was wat groter
Hier zagen ze niet eens een vruchtje met 8+4 alleen een zwangerschapsring. Inmiddels mag ik elk moment bevallen. Dat ze niks zien wil niet zeggen dat het er niet zit want alles is zo inimini nog. Sterkte met afwachten.