Zelf ontworpen geboortekaartje laten printen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaLaLi, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee of mijn topic hier goed staat in de lounge, maar is er iemand die weet waar je een zelf ontworpen geboortekaartje naar gewenst formaat kan laten afdrukken?

Via de bekende sites (kaartje2go etc) kun je wel zelf iets ontwerpen via een progamma bij hun op de site maar dus geen kant en klaar bestand aanleveren wat dan precies zo word geprint.. Help!:)

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wij hebben dat laten doen bij een lokale drukkerij bij ons in de straat. Het was redelijk betaalbaar en ik vond het fijn dat we gewoon ergens binnen konden lopen en papier en enveloppen konden zien en uitzoeken.

3. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb ons geboortekaartje laten schilderen en krijg daarvan het digitale bestand. De illustratrice die het kaartje maakt, raadt juist mensen aan het via kaartje2go te doen. Daar heeft ze zelf ook al vaker kaartjes laten afdrukken. Dus volgens mij moet je daar toch wel je eigen bestand kunnen gebruiken?

4. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL

Daar kun je een foto uploaden maar dan snijdt hij wel randen etc eraf. Heel raar ondanks dat je dus 't formaat aanklikt die je wil hebben.
    Wij hebben een ontwerpje met witte randen en dat word ook afgeraden..
    Dus dan moet je alweer zoveel aanpassen dat het niet word hoe we het graag willen..
    Had ze gebeld maar gaven zelf al aan dat dat via hun niet mogelijk was om dus het bestandje te mailen bv en dat precies zo te laten printen.

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik ben grafisch vormgever / webdesigner van beroep en altijd als ik een geboortekaartje mag ontwerpen, laat ik dat drukken bij reclameland.nl of drukwerkdeal.nl :) Daar kun je volgens mij ook je eigen afmeting opgeven.

Heb je ervaring in het ontwerpen van drukwerk?

6. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL

Super, dankje voor de tip! Ik zelf niet, mijn vriend wel ;)

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dat is mooi :) Als je met een witte rand wilt laten drukken, zorg wel dat de snij- en pas-tekens zijn aangegeven in het bestand. Dan weten ze precies waar ze moeten snijden :) Succes!

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Gewoon een drukker zoeken, hebben wij ook gedaan. Daar eerst geweest en gekeken wat de mogelijkheden waren en proefdrukken laten maken. Wij waren helemaal tevreden ook omdat we dus ook een proefdruk hadden.

9. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook gewoon bij de drukker in het dorp. Van tevoren een paar proefdrukken gehad tot het helemaal naar wens was. Papiersoort ook verschillende gedrukt om het verschil en resultaat te zien.
    Erg fijn!
    Bestand hadden hun al, laatste gegevens doorgegeven door een vriendin op de dag van de geboorte en de dag na de geboorte hadden we de kaarten al in huis!

10. Jebb

Jebb Niet meer actief

Wij waren echt zoooo veel kwijt bjj een drukker. Dus heb het wel via kaartje2go gedaan. Ben heel tevreden!

11. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik heb ook het kaartje zelf gemaakt en geupload via poobies Erg tevreden over

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wij hadden t kaartje heel simpel (ik dacht gewoon via paint) gedaan en zelf op fotopapier afgedrukt en uitgesneden haha, werkte prima en koste stuk minder geld.

Deel Deze Pagina