baby momentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Misha85, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Na aanleiding van het sentimenteel topic vroeg ik me wat dingen af:

#1wat vind jij nou het alle mooiste moment tot nu toe ?
    (bevalling niet mee gerekend natuurlijk).
    #2Heeft je kleintje al een favoriet knufeltje?
    #3Wat levert gegarandeerd een (schater)lach op?
    #4wat kan je niet laten bij je kleintje ?
    #5 waar heb je het heel erg om moeten lachen?

was voor mij gister avond.
    We lagen samen in bed (hij slaapt naast mij in een cosleeper)
    Ik lag nog even te lezen en hij viel al bijna in slaap.
    Ik kijk even naar hem en als of hij het wist begint hij heel zachtjes te glimlachen ik aai hem over zijn vuistje,hij grijpt mijn pink en die heeft hij niet meer losgelaten tot dat ik me wilde omdraaien zon kleine 30 min later:D

2#
    een super zacht wit konijn van amore (is zon doekje met een konijnen snoetje er op)
    En alle badstof monddoekjes :D

als ik hem heen en weer schommel, dat vind meneertje geweldig.
    En als ik scheet geluiden met m'n mond maak dan schatert hij het uit.:D:D

ik kan het niet laten om mijn kleine man helemaal plat te knuffelen en te kussen (gelukkig kus ik het mooie er niet van af :p)

#5 D
    zat bij mij op schoot en ik wat met hem aan het wiebelen (vind i schitterend) en ik zet hem schuin op 1bil en meneer laat me toch een knetter scheet :$:$:$ en hij keek me aan van jahaa dat heb ikkuh gedaan vind je dat niet knap?
    Nou echt je kon me opvegen hahahahaha:D

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

(bevalling niet mee gerekend natuurlijk). Moeilijke vraag en kan er eigenlijk niet op antwoorden maar wat ik nu heel mooi vin om te zien is als hij mama en papa zegt tijdens het spelen. Dan speelt hij, kijkt naar ons en zegt met een heel zacht stemmetje : mama, papa, mama, papa. En lacht dan verliefd en speelt dan verder. En als hij ons komt halen en begeleid naar de snoeppot en dan daa jah zegt :p. Als hij een kusje komt geven is ook heel erg lief
    #2Heeft je kleintje al een favoriet knufeltje? Als heel vroeg, heb vanaf de geboorte een knuffel bij hem gelegd en dit was al heel vroeg zijn favo knuffeltje. Hij heet fanty
    #3Wat levert gegarandeerd een (schater)lach op? Met je voet bewegen kan al een schaterlach opleveren ;). Heel gek dansen is zijn favo. Met luier vervangen gewoon even gek doen als anderhalf jaar geleden en hij heeft nog hetzelfde babylachje als toen
    #4wat kan je niet laten bij je kleintje ? Hem 3000 kusjes op een dag geven
    #5 waar heb je het heel erg om moeten lachen? Vandaag nog, hoe hij telkens naar papa ging en hem begeleide naar de snoeppot. Bij mij doet hij dat maar 1 keer, bij de papa blijft hij proberen :p
    Als ik zeg dit is de laatste dan weet hij dat
    Als papa dat zegt dan weet hij dat er nog een aller laatste is en dan nog eens een aller aller allerlaatste en dan een echte aller aller aller laatste

3. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Pfff, dat is een moeilijke.. Ik denk toch iedere keer als ik zie dat hij geniet van iets. Of is dat iets te ruim gezegd? :p
    Anders de momenten dat hij iedere keer even checkt of mama er nog wel is of me persé een knuffel of kusje moet geven tijdens het spelen.

Nee, hij vind helemaal niets aan knuffels. Nu en dan misschien eventjes dat hij met verschillende rondloopt, maar het liefste niet.

Zeggen 'Mama gaat je pakken hoor', hatsjoe zeggen en kietelen in z'n zij of bij de voetjes. Oh en het moment dat hij z'n auto gegeven heeft, dan moet je het knopje indrukken en dan gaat die rijden. Dan geeft hij die aan en gaat hij fladderend en lachend naar de andere kant van de kamer toe en gaat daar wachten tot je de auto naar hem toe laat gaan.

Kietelen, kusjes geven, knuffels geven en even aan aai over z'n hoofdje.

Dat hij soms zo in een kusjesbui is en iedereen kusjes geeft. Of dat als ik nu neus zeg, hij zachtjes in mijn neus knijpt en daarna papa zoekt om het bij hem ook te doen. Nouja, dat is in ieder geval een deel.. Er is is eigenlijk heel erg veel om te lachen, want hij doet veel leuke dingen.

Ik kan een beetje moeilijk kiezen met alles haha.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0

Het moment dat je in de ochtend naar zijn bedje loopt en je begroet word met de breedste glimlach ooit!

#2Heeft je kleintje al een favoriet knuffeltje?
    Ja! Een grijze nijntje waar een wit doekje aan vast zit. Van de baby dump.

Samen door de kamer hupsen, of gek doen met mijn tong.

Kusjes geven, in zijn nekje/haartjes snuffelen, opvreten!!!

#5 waar heb je het heel erg om moeten lachen?[/B]
    Toen hij een hele harde scheet liet en er zelf van schok!

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik weet nog heel goed het moment dat hij voor het eerst hardop lachte. We zaten met zijn tweetjes in zijn kamer, ik gaf hem de fles en zat gekke geluidjes naar hem te maken. Ineens liet hij de fles los en begon te schaterlachen. Heerlijk, heb gehuild van geluk.

Niet echt, ik neem wel altijd het knuffeltje dat bij hem in bed ligt mee als hij ergens anders gaat slapen

Als ik hem omhoog gooi of bij het "gat in de weg"

Om als hij tegen mij aan in slaap valt net iets te lang met hem te blijven zitten ipv hem in bed te leggen. Het komt al zo weinig voor, dan geniet ik er even extra van

Vanmiddag had hij een kerstbal uit de boom gehaald en er even mee rond gehobbeld in zijn lloopwagen zei ik, zo hang je hem nu weer netjes terug? En hij draait zich om, loopt naar de boom en legt de kerstbal op een tak. Het moet toeval geweest zijn maar ik heb zo hard gelachen

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Het moment dat hij je echt ging herkennen dat was zo mooi. En als je hem uit bed haalt hij is dan zo vrolijk.

#2Heeft je kleintje al een favoriet knuffeltje?
    Hij heeft een doekje waar die gek op is . Eigenlijk alle doekjes die van zacht stof zijn. Slaapt die ook mee.

Er komt een muisje aan gelopen en die is zo in je nekkie gekropen... Hatsjoe... En zijn teentjes naar zijn neusje brengen en een liedje zingen....

Knuffelen knuffelen en zachtjes zijn handje vast pakken.

Dat was van de week. Vriend was met hem aan het douche. In begin hing die dan altijd in zijn armen. Nu gaat die steeds meer zitten en doet erg wild. Hij was continu op onderzoek uit , hoofd naar de straal toe , hoofd van de straal af. En een lol had hij. Toen probeerde die het water te pakken je kon mij wegdragen helemaal verbaasd en hij werd echt boos begon te slaan met een blik in zijn ogen... Was zo leuk. Nu gaat die elke keer met zijn hoofd zelf onder de straal...

7. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Er zijn er zoveel maar dat ze mama zei voor het eerst, toen moest ik wel even huilen, zo mooi!
    De 2 knuffeltjes in haar bed (doekje met woezel, en een poppetje van Difrax), verder een grote knuffelhond die eigenlijk van mij is (gekregen van mijn vriend) maar nu op haar kamer ligt. Ook haar grote nijntje, tijgertje en iejoor in de box krijgen veel knuffels. Oja en mijn kussen waar ik op slaap Rolleyes
    Scheetgeluidjes maken op haar borst en gewoon gek doen (maakt niet zozeer uit hoe of wat)
    Veel knuffelen en kusjes geven, door haar enorme bos haar wriemelen
    Ze heeft nu iets nieuws dat ze heel vaak "oehhhhooe" roept, met d'r gezichtje omhoog gericht. Geen idee waarom ze het doet of wat ze bedoelt maar het is zo grappig en lief dat ik elke keer weer moet lachen!

Deel Deze Pagina