Ik ben zwanger van ons tweede kindje, ons eerste kindje is een meisje genaamd N o ë m i. We weten niet of ons tweede wonder nou een jongen of meisje gaat worden, maar wat vinden jullie van deze namen? Jongen; Tobian Meisje; Jolijn Ben gewoon erg benieuwd wat jullie ervan vinden?
Tobian is niet helemaal mijn ding, maar vind het wel origineel en past er goed bij. Jolijn vind ik leuk.
Tobian is voor mij nieuw, maar vind het beide mooie opties die goed passen bij de naam van jullie dochter.
Ik vind Noëmi exotisch en Jolijn weer erg hollands dus vind de combi niet zo geslaagd maar vind Jolijn wel een leuke naam. Tobian vind ik niet mooi.
Jolijn vind ik er niet zo bij passen. Vroeger een meisje in de klas gehad die zo heet, beetje apart meisje. Tobian zitten wij zelf ook aan te denken, vind het een mooie naam, maar we vragen ons af of het niet te apart is. Tobias vind ik er wel beter bij passen.
Tobian vind ik heel leuk, Jolijn vind ik een beetje tuttig persoonlijk. Maar iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.
Leuk! Tobias vind ik iets leuker maar passen beide goed bij de naam van jullie dochter Jolijn is een leuke naam maar iets te gewoon bij de naam van jullie.dochter vind ik Wat vind je voor een meisje van Sifra Jolie Amelie Lauri Louise Jiske Marise Alize Céline