Twijfel over kat...

Discussion in 'De lounge' started by Meisje89, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Euhhh, dan komen jou katten toch ook buiten of zie ik dat nu verkeerd...

En daarbij, ik mag toch zeker mijn eigen mening en visie op het leven hebben? Zou fijn zijn als je dat niet als onzin afdeed:( En mijn katten vinden het toevallig wel zalig buiten..Als ze het niet zouden vinden, stonden ook niet voor die deur te blèren...

2. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Oja, mijn katten zij overigens ook prima opgevoed. Komen niet op tafel, aanrecht etc. Luisteren als ik roep. Als ze stoute bedoelingen hebben hoef ik alleen maar met mijn vingers te knippen etc...Maar ben wel heel erg streng geweest in de opvoeding....

Als je jaren in de paarden zit, wordt je vanzelf wel consequent;) Als je die niet onder controle hebt, kan het namelijk gevaarlijk worden.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Hier hoef ik ook maar te knippen en ze weet dat ze niet mag. Ze blijft zelfs voor de slaapkamer deur staan, terwijl die open staat. Als ik knip blijft ze mooi voor het drempeltje zitten wachten tot ik terug kom. Dus zo onconsequent ben ik dan toch niet geweest lijkt me. Plantenspuit gaat niet want ze zijn altijd al weg tegen we bij hen zijn.

En over paarden: ik zit van kleins af ook al in de paarden, en is idd gevaarlijk om niet consequent te zijn. Maar ik vind niet dat je een paard met een kat kan vergelijken...

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Nee, natuurlijk kun je een paard niet met een kat vergelijken:D Maar ik had het meer over de noodzaak van consequent zijn. Je wordt vanzelf wat meer "no-nonsense" in het opvoeden van dieren, als je het "grotere" werk gewend ben. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met mijn schoonfamilie, die vinden alles zielig;)

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    O ok :D ja nee op sommige momenten moet je ff doorzetten, ookal lijkt het zielig. Ze kunnen best wat hebben! Katten en honden trouwens ook.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Niet?! Wat doet dat paard op mijn kattenbak dan?! :) Sry flauw :)

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    :D haha

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    tja moeilijk :) werkt een plantenspuit ook niet verstoppen zodat ze niet ziet dat jij die pakt ;)?? en anders zou ik die kat gewoon eens buiten laten kijken wat tie dan doet ;) jij zou ook niet heel je leven binnen willen zitten katten zijn graag buiten!

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja maakt niet uit of ze ze ziet, ze verstopt zich zelf ;)

Share This Page