Heee meis.... Lief dat je even reageert... Ja moeilijk he... Oooh ik weet ook zooo niet wat ik moet doen... pffff... Ik hoop dat ik uiteindelijk toch de juiste beslissing zal nemen voor mijn meissie...
ja indd .. mag ze nu wel vaker nog komen kijken/wennen/proberen ?? hoe oud is je dochter ookalweer ( ik met mn korte termijn geheugen )
Nee ze mag niet vaker komen kijken... Ik kan wel altijd bellen als ik wat te vragen heb... Donderdagmiddag bel ik even met de juf van de "nieuwe" school om te bespreken hoe het nu echt gegaan is... Mijn dochter is 8 alweer Gaat zoooo hard
ohh das wel jammer .. kon ze ff kijken wat ze zelf nou wilde .. ja 8 mooie leeftijd wijze leeftijd ook is wel fijn dat ze zelf ook iets in kan brengen zeg maar ja en ff bellen met de juf , ben benieuwd of er dan ineens andere dingen komen die nog niet gezegt zijn .. ben benieuwd na ga lekker naar mn mannetje , slapen .. xx fijne avond / slaap lekker !
Dat is wel zo... maar het werkt natuurlijk in zo een klas best storend als er steeds een nieuw kindje in de klas zit he... Moet je ook respect voor hebben... Ik ben allang blij dat ze akkoord gingen met een dag... Had denk ik niet elke school gedaan... 8 is een heeeeel wijze leeftijd.... wijzer dan 35 af en toe hahaha Ik ben ook heel benieuwd wat ik donderdag nog allemaal te horen krijg.. Ik duik ook zo mijn bedje in... Morgen ook hier weer vroeg dag.. en een heeeeeeeeeel drukke dag... pfff...
hay snap je dilemma,,maar de beste beslissing die ik gemaakt heb is tot nog toe dat ik mijn oudste dochter{adhd}en de middelste{pdd-nos}naar een kleinschalige basisschool over heb laten gaan!ze zaten ook op regulier basisonderwijs en dat leip snel spaak om dezelfde reden die jij nu noemt. als ik ze nu zie,,ben ik zo blij dat we het gedaan hebben,,want het gaat zoveel beter,zowel thuis als op school!!! heel veel succes met het maken van je beslissing!! xxx
Ik heb inmiddels ook het LVS (Leerling Volg Systeem) van mijn dochter ingezien... Haar dossier zeg maar... En dat ziet er gewoon ontzettend goed uit... Op bijna alle vakken zit ze op een A en dan in de top... Op een paar zit ze op een heel hoge B/lage A En op de reken cito had ze een C... was dus helemaal niet zo slecht als dat de juffen van de vorige klas hadden beweerd... C is gemiddeld en de juf van deze groep zei ook dat de meeste kinderen een C hadden gescoord op die Cito omdat ze de sommen uit een verhaaltje moeten halen en dat kunnen heel veel kinderen niet volgens haar.. Er was niets om me zorgen over te maken volgens haar... Ze doet het echt supergoed op school.... Tja.... en wat moet je daar dan weer me he... pfff Ik heb nu besloten om haar eerst maar op de oude school zeg maar... te laten zitten... Maar het wel heeeeeeel goed in de gaten te houden.. Mocht het nu zo zijn dat mijn dochter met cijfers ineens onderuit keldert of qua gemoedstoestand een heeeel ander kind wordt in negatieve zin... dan haal ik haar daar meteen weg... De andere school is nl. wel kleiner qua aantal kinderen... maar in het lokaal waar mijn dochter komt zitten 30 kinderen incl. mijn dochter... Dat is dus 8 meer dan waar ze nu in zit... Goed.. het zijn dan 2 groepen in een... maar ja... toch... Dus wat dat betreft gaat ze er niet op vooruit...