Hallo dames, Even een vraagje betreffende peuterspeelzaal. Ik woon in een grote stad en ik weet dat er vaak wachtlijsten zijn bij peuterspeelzalen in grote steden. Vooral populaire. Nu woon ik in een o.k.-buurt, maar de peuterspeelzalen vind ik niet ideaal. Vind ze onpersoonlijk en te groot (vele ook bij BSO's ondergebracht). Mijn zoontje is nu kleinschalige opvang gewend (gastouder) en dat gaat prima. Nu heb ik dus niet echt bij ons in de buurt, maar wel een paar wijken verder wat peuterspeelzalen op het oog die ideaal zijn. Nu vraag ik mij alleen af of je wijk-gebonden bent aan de peuterspeelzaal of dat je ook mag uitwijken naar andere in je stad? Qua vervoer zou het geen probleem zijn. Het is te fietsen en anders kan ik hem met auto brengen/halen. Iemand enig idee? Of stel ik nu een domme vraag?
Hier is het ook vrij, mijn oudste gaat niet naar de peuterspeelzaal hier één straat verderop maar naar de peuterspeelzaal in een andere wijk. Maar volgens mij kan dit wel per organisatie of plaats verschillen.