Sluit me hierbij aan, heb hem nu 4,5 jaar en vind het een geweldige wagen en weinig problemen mee gehad. woon niet in een stad, dus heb ook geen moeite met de wendbaarheid.
@Denise85: Ik was van de week in een babyzaak en daar zeiden ze dat de Mutsy Slider WEER gecanceld was (wij zaten er ook op te wachten) omdat hij was afgekeurd. Volgens de verkoopster zou hij voorlopig niet op de markt komen. Misschien wil je dit wel weten, want het lijkt me wel belangrijk voor je keuze. Succes! PS: Bij ons wordt het toch de Mutsy 4 Rider. Heb eindelijk besloten.... wat een gedoe zeg! Ach, je moet ergens een knoop doorhakken he?
dat is zeker wel handig om te weten! anders ben ik straks te laat met bestellen.. Nou ja we wachten zowieso nog even af tot de echo van volgende week dan kunnen ze hopelijk zien wat het geslacht is van ons wondertje en dan ga ik nog maar eens een keer rondkijken...
Wij hebben vandaag de mutsy 4-rider single spoke besteld, we waren er snel over eens dat het deze wagen moest worden, maar nu zit ik steeds maar in mijn hoofd te denken dat het wandelwagen inzetje vrij klein is, als je ook op foto's of op internet kijkt, dan is de wandelwageninzet klein en zie je veel frame. Kunnen de kinderen dan eigenlijk wel een tijdje erin zitten of niet? OF heb ik nu gewoon een verkeerd beeld in mijn hoofd? Vind het zonde als ik een andere wagen moet kopen als de kleine pas 1,5 is of zo...?!
Hoi! Ik vond de wandelwageninzet helemaal niet zo klein eigenlijk! De buzz heeft een kleiner zitje (maar die leveren ze nu met XL-seat erbij).
Kijk eens op kieskeurig.nl, daar kun je alle kinderwagens vergelijken, zien wat je ermee kan en revieuws van anderen lezen!
Heb idd ff gezocht op internet en ik lees alleen maar positieve verhalen, dus ik heb weer gekke dingen in mijn hoofd gehaald haha. Bedankt!
wij hebben een mutsy (nieuw gekocht) en hebben er helemaal geen problemen mee.Heb veel vrienden die deze ook hebben en hoor er alleen maar lof over.Vind um ook supergemakkelijk om in te klappen.Ik denk dat je toch zelf even wat moet gaan rondrijden en testen.Voor iedereen is het toch anders qua smaak en idee.Van horen zeggen is ook altijd maar wat...Denk dat alle wagens zo wel zijn voor- als zijn nadelen hebben...Succes!
Hoi allemaal, Ik ben nog niet zwanger, maar al wel aan het rondkijken Ik zoek een wagen op vier wielen, waarmee ik het bos in kan, en waar je een tijdje mee kan doen. Iemand tips? Groetjes Marijke
Ik heb de One Tree Hill/Urban Jungle, dat is DE wagen om mee het bos in te gaan. Heeft 3 wielen. Een echte outdoorwagen. Ik vind hem perfect. Qua uiterlijk is het gewoon een kwestie van smaak. Ik hou van een outdoorwagen. Het onderstel van een Bugaboo vind ik net een rollator met die kleine wieltjes voor en een Stokke, tjah, daar zou ik me niet eens mee op straat durven vertonen. Heel onnozel design, net een barkruk op wielen hahahahaha!
Ook de Koelstra is bos-waardig. Vier wielen maar de voorste twee vlak naast elkaar. maakt 'm superwendbaar als een driewieler, maar stabiel als een vierwieler. De Stokke vind ik ook maar raar. heb het idee dat ze door die voorgevormde beensteunen veel minder lang hierin kunnen. Ook de voetenzak is erg beperkt qua lengte.
Wij hebben de Mutsy single spoke 4-rider en ik vind het een hele fijne wagen. Het is helaas wel ons tweede onderstel, omdat de eerste na een tijdje krom werd en de wielen gingen klapperen. Maar goed, zonder gezeur kregen we gelijk een nieuwe. Ik heb nou nooit dat ik niet tussen beveiligingspoortjes in winkels enzo klem kom te zitten en ik vind hem heel goed wendbaar. Maxicosi, bak, zitje etc. is makkelijk eraf en erop te klikken. Wij hebben ook die beugels waarmee je hem tot een wipstoel kan omtoveren en die vind ik ideaal, je hebt al genoeg spullen die anders in de weg staan met een baby. En het zitje kan naar je toe en van je af en voor lange mensen is hij ook fijn om achter te lopen. We hebben ook nog naar een Stokke gekeken, maar vonden hem wel erg prijzig en niet echt lekker voor boswandelingen, die wij veel maken. De Quinny zie je hier op elke straathoek en ik vond dat bakje om in te liggen wel heel erg klein en krap. Verder vind ik het wel een leuk wagentje. De Mura zou ik ook overwegen, maar goed, die was toen nog niet op de markt.
Wij hebben voor ons zoontje de mutsy urban rider 4 gehad. Vond hem best zwaar rijden. De bak van de wagen vond ons zoontje te groot/ruim en het was dus altijd krijzen. We hebben deze wagen verkocht en er de quinny speedy voor terug gekocht. Ben super tevreden over deze wagen. Hij rijdt lekker licht en is makkelijk wendbaar. Wij hebben twee honden (labradors) en waren bang dat hij dan snel zou gaan omkiepen maar dat valt echt onwijs mee. Het is mij in ieder geval nog nooit gebeurd.
Wij hebben ook eindeloos getwijfeld.... Buzz, Speedi, 4 rider?! Uiteindelijk hebben we voor een Mutsy 4 Rider gekozen en ben nog altijd erg blij met deze keuze. Makkelijk in en uitklappen, eenvoudig maxicosi/wieg of zitje erop en afhalen. Deze 4 rider is heel wendbaar en rijdt helemaal niet zwaar. Prettig vind ik dat de bak redelijk groot is. Onze dochter was bij geboorte 3950 gram en 52 cm. Zij kon best een hele tijd in de bak. Een vriendin van me heeft een Buzz en zou dat niet weer doen. Wel wegens gebruikgemak, maar niet om de kleine bak en zitting. Haar dochter is ook geen kleintje en moest al heel snel uit de bak, omdat die echt te klein was! Enig nadeel is dat het onderstel redelijk fors is. De achterwielen zijn er heel makkelijk af te halen, maar dat is niet handig om vaak te moeten doen. Dus als je een klein autootje hebt, moet je eerst eens ff passen! Oh ja... als je door mul zand wilt met de Mutsy, moet je wel de voorwielen vastzetten! Anders duw je je toch nog een breuk!
Hoi, Weet iemand of je de voorwielen van de mutsy 4rider single spoke ook vast kunt zetten? Of alleen een zwenk stand? Vast zetten lijkt me namelijk wel makkelijk voor het bos en strand... Of zal dit niet nodig zijn?
ja de wielen van de 4 rider kan je vast zetten zodat ze niet meer zwenken.dit doe je door onder het voetensteuntje een soort van schuif de andere kant op te duwen.
Weet jij misschien ook welke beter is, de standaarda light versie, of single spoke? Er zit verschil in de wielen, kunstof of luchtbanden, ik kan me er alleen geen voorstelling bij maken....
Hihi voor welke beter is moet je niet bij mij zijn.....ik heb mijn mutsy na 4 nieuwe onderstellen verkocht en rijd nu een bugaboo.....