Twijfel over kinderwens is toegeslagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stresskippetje, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Die gedachte is heel normaal hoor!

ik wilde echt zo ontzettend graag zwanger worden, was er de hele tijd mee bezig en droomde er ook over.
    Vol spanning zaten we naar de test te loeren in de hoop dat het een kruis zou worden. Toen het ook daadwerkelijk een kruis werd dacht ik Oh mijn god waar ben ik aan begonnen, langzaam wen je daar weer aan en nu heb ik er heel erg veel zin in.

veel geluk met zwanger worden!

2. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met angst en twijfel.
    Ben zo wie zo wel een angstig type... Helemaal als ik dingen niet kan overzien of de controle moet loslaten.......
    :(

Van de week weer de bevestiging gehad dat ik echt heel graag kindjes zou willen, ik hoop ook echt dat ik ze mag krijgen !
    En als we dan toch aan het wensen zijn dan hoop ik dat zwangerschap mijn zo'n sereen en rustig gevoel geeft :)

Froukje

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het is niet dat ik twijfel, maar meer bang voor het onbekende. Zullen we wel goede ouders zijn, maar ook of het financieel gaat. Ik denk wel dat je er naar gaat leven alles zal vast goedkomen. Ben wel heel erg bang als ik straks zwanger ben voor de bevalling, nu al!

4. Ctje

Ctje Lid

12 dec 2008
    5
    0
    0
    Ik heb er ook last van hoor, stel dat je straks alles "op moet geven" voor de kleine....maar toen ik dat tegen mijn vriend zei, zei hij: de baby wordt een toevoeging in ons leven en natuurlijk moet je er dingen voor laten, maar dan wil je niet anders. Het gaat er echt nog leuker op worden... :D
    Dus ik hou me vast aan die uitspraak! Hoop dat jullie er ook wat aan hebben!

Liefs

Deel Deze Pagina