Hallo Zijn er ook nog dingen die je kan doen om de vruchtbaarheid te verhogen(ook al zijn het maar "verhalen") Zelf heb ik al een rookkwarts omgehangen. Maar misschien druppels pillen of kruiden? Mocht er al een topic over zijn kan iemand we die link dat sturen. Ps ik gebruiken ook al puur mama van vsm
Hey meid, kijk eens in het topic: je leven aanpassen op een zwangerschap ( staat hier in het forum zwanger worden) daar staan veel tips in voor de mannelijke en vrouwelijke vruchtbaarheid . Liefs
Hey Ik las net een verhaal over zwanger worden van de etos die kunnen helpen het schijnen homeopatiese tabletten te zijn.
heb even het topic voor je opgezocht voor tips mbt de vruchtbaarheid verhogen, hoop dat je er iets aan hebt. liefs Daantje http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=129320
dat toppic had ik al gevonden Echter de gewone zaken als gezonde levensstyle ken ik al, echter ik zoek kruiden middeltjes of homeopatische zaken etc. Ik heb wel eens iets gehoord over chinese kruiden
ik heb wel eens gehoord dat een maansteen kan helpen die moet je gewoon bij je dragen in je broekzak ofzo (kijk het wel ff na )
ik lees mee... ook al heb ik al topic gemaakt over leven aanpassen http://www.zwangerschapspagina.....p?t=129320
Gaat het om vruchtbaarheid bij alleen of ook bij je man? Ze zeggen vaak van een maansteen die je bij je moet dragen om een ketting, wanneer hij dan spontaan afvalt, zou je zwanger zijn. Homeopatische middeltjes zal ik eens even naar op zoek gaan in 1 van mijn boekjes. Niet homeopatisch, maar wat bij mannen ook goed is voor de zaadkwaliteit en begweegelijkheid, is ook foliumzuur in combinatie met zink en vitamine C. Had mijn vriend een paar maanden voor de zaadtest ook met mij mee laten slikken met de Etos Zwanger worden en hij had super zaad hihi.
mijn man is volledig onvruchtbaar. Ik draag zelf al de rookkwarts zou ook helpen heb ik gelezen. Mocht je zaken kunnen vinden in je boeken dan houdt ik me aanbevolen. Zelf ben ik wel vruchtbaar echter wil wil alle kansen voor 100 % benutten en eventueel met middelen het wat verhogen Ik eet gezond ben sinds sept 2007 veel afgevallen ruim 20 kilo!
pff volledig onvruchtbaar?? shit he! is hier een oorzaak voor? jeetje wat ontzettend klote! en wij maar klagen allemaal
Nee er is geen oorzaak voor gevonden. We gaan dus nu ook voor KID, hebben we reeds eerder gedaan met MK tot gevolg. We willen nu met eigen donor (door mijn man uitgezocht) gaan behandelen. Vandaar dat ik me goed wil voorbereiden. Ga zo eerst mijn ticker aan passen, vandaag ongesteld geworden, dacht 2 dagen gelden al dat het begon maar was loos alarm.
spannend voor je! maar het is jan-09 nieuw jaar ik hoop dan ook echt dat jullie wens uit mag komen! is KID net zoiets als ivf?
KID staat voor kunstmatige inseminatie met donorzaad. We hebben zelf een donor uitgezocht en als mijn vruchtbare periode is komt de donor thuis, doneert het zaad en we gaan via zelfinseminatie het inbrengen, mijn man gaat dat zelf doen. Zo laten we de regie toch enigzins bij hem. Wel eem gedoe,maar omdat mij man reuma heeft is dit minder belastend dan zelf naar een kliniek rijden. In het noorden ben je toch even onderweg voor een kliniek waar je kan gaan voor een behandeling.
jeetje wat een gedoe idd... maar erg spannend! hoop voor je dat het goed komt! maar las dat je je banner aangepast hebt vn 3 naar dag 1? je gebruikt toch wel ovulatie testen? straks zit je ernaast! pfff.. spannend man
ja hoor heb een hele stapel testen liggen en ga ook gewoon er voor het testen vanuit dat maandag dag 1 was, (beter 2 dagen te veel testen dan een halve dag te kort) Echter voor mijn NOD wil ik uitgaan van 3-2.