Wij twijfelen tussen de l'or barista en de nespresso mini. Heeft iemand van jullie een van deze apparaten en zijn jullie tevreden?
Wij hebben een nespresso mini. Vind het een handig formaat, ik schuif hem zo een hoekje in in de keuken om wat aanrecht vrij te maken. Hiervoor hadden we een dolce gusto, maar dat was een soort ruimteschip, super onhandig en stond altijd in de weg en ging gelukkig kapot . Weet niet hoeveel koffie jullie drinken? Het is wel een mini dus dat ding voor de afvalcupjes is vrij snel vol en het waterreservoir ook relatief snel leeg (bij lungo's in ieder geval)
Wij hebben niet zn groot aanrecht dus dat hij klein is vind ik wel fijn. We drinken 4 a 5 kopjes per dag ongeveer. Blijven deze cups ook zo lang na lekken net zoals de dolce gusto?
Ik heb de mini wel eens in een hotel gehad, ik vond hem niet zo fijn werken en schoonmaken. Zelf heb ik de magimix die is evengoed smal en werkt top. De andere ken ik niet.
Weet ik niet echt want die lekken in het opvangbakje wat erachter zit. Bij die Gusto moeten de cups er meteen uit en hier valt het gewoon erachter. Er zit een lekbakje in het apparaat zelf en het valt wel mee hoe vaak die moet worden geleegd.
Ik had even terug een topic hierover en wij hebben de magimix citi, heel fijn apparaatje. Neemt amper ruimte in. Afgelopen weekend een verjaardag gehad en iedereen was erg te spreken over de nespresso. (Maar hiervoor kregen ze senseo bij ons, dus misschien heeft het daarmee te maken)
Wij hebben een pixie (krups), die is ook compact. We hebben hem al superlang, even opgezocht in mijn nespresso account, dat is 7,5 jaar oud, dus ons apparaat ook. Zeker weten, mijn schoonmoeder had eerder ook senseo, ik dronk toen altijd thee daar.
Wij hebben de krups nespresso essenza mini. Gebruiken we op de camping. Prima apparaat. Lekker klein. Iedere 4/5 kopjes water bijvullen en na zo’n 6 kopjes zit het bakje gebruikte cupjes vol. Schoonmaken echt prima te doen. Vind het niet erg druppen of lekken ofzo. koffie is prima. Dat is vooral Afhankelijk van welke cupjes je koopt natuurlijk. Ik heb een aparte melk opschuimer.
Wij hebben een Nespresso pixie en sinds een week een Grand Lattissima. Gekregen van vrienden die een Jura hebben gekocht. Ben helemaal blij dat ik nu automatisch latte's kan zetten (ik vind het een totaal ander effect dan een losse Aeroccino).