Is dit het begin van bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxYasmina, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik vraag me af of mijn symptomen overeenkomen met het begin van bekkeninstabiliteit..

Ik werk niet en studeer momenteel af, dit doet ik vrijwel geheel vanuit huis (ik ga max 1 keer per week naar de universiteit). Ik verzorg wel het huishouden, maar met twee in een maisonnette is dat nog redelijk te overzien. Mijn dagen zijn dus best rustig..

Op dagen dat ik iets drukker ben (bijvoorbeeld stofzuigen, dweilen, veel was of boodschappen) krijg ik nu de laatste weken erg last aan de onderkant van m'n buik, vooral de zijkanten. Nu ook vanavond weer. Ik zit nu op de bank, maar voel dus een soort zeurende pijn, en wanneer ik opsta wordt dit een soort kramp/steken.

Ik hoop dat dit bandenpijn is, of is dit iets wat anderen herkennen als bekkeninstabiliteit? Ik heb ook veel last van mijn onderrug en liezen, maar dat is niet alleen van de laatste 2/3 weken.

Ik hoor jullie graag!

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Klinkt meer als een harde buik/bandenpijn dan als bekkeninstabiliteit. Je hebt er vooral na inspanning last van. bekkeninstabiliteit voel je vaak in je schaambeen en heupkuiltjes.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hoi hoi, ik heb nu de laatste paar dagen aan het eind van de dag erge last bij mijn liezen en aan de zijkanten van mijn heupen/billen zeg maar.
    Zou dat met bekkeninstabiliteit te maken kunnen hebben?
    Ook in mijn onderrug...
    Ben altijd rugpatient geweest maar is nu wel heel erg aan het worden :(

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik vind het meer bandenpijn.

Deel Deze Pagina