wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en te horen gekregen dat we een meisje krijgen!! ook zei de echoscopist dat we nu geen echo's meer krijgen tenzij er iets aan de hand is. ik wil heel graag gaan shoppen en kamertje inrichten maar wat als het toch geen meisje is je hoort wel eens dat de verloskundige het verkeerd heeft gezien dus... bij mijn zoontje heb ik 2 keer de 20 weken echo gehad (1x in nederland en 1x in italie) en een extra echo in italie en bij allemaal werd bevestigd dat het een jongetje was dus daar was ik vrij zeker van. maar nu ben ik vrij onzeker. meerdere die dit hebben? iemand gehad dat ze zeiden dat het een jongen/ meisje was maar toch het andere geslacht was?
Yup, hier hadden ze het verkeerd. De gyn zei dat hij 100% zeker wist dat het een meisje zou zijn bij de 20 weken echo. Hij heeft zelfs 2 keer gekeken op de echo... maar bij de geboorte was het toch echt een jongetje!! Rare gewaarwording Al had ik bij de geboorte wel zoiets van: zie je wel, had mijn gevoel toch gelijk! Ik had voor de 20 weken echo namelijk heel erg het gevoel dat het een jongen zou worden. Ik dacht trouwens dat er nu standaard ook rond de 30 weken een groeiecho en liggingsecho gedaan werd? Of is dat toch niet standaard? Anders zou je natuurlijk nog een pretecho kunnen laten doen.
daar ben ik ook zo bang voor. ik wil graag het kamertje mooi inrichten en muurschilderingen maken geslachtgericht maar ik heb een naar gevoel volgens de verloskundige is hij niet standaart. ze voelen of de groei goed is en als ze twijfelen doen ze wel een echo had jij ook veel meisjes spullen gekocht? en heb je alles weer opnieuw gekocht/ ingericht? pretecho vind ik wel een goed idee. ik ga even kijken naar de kosten bedankt!
bij mijn zus zeiden ze tijdens de 20w echo dat ze een zoontje zou krijgen. Toen het geboren was, was het opeens een meisje. Geslachtsbepaling is nooit helemaal 100% zeker.
waarom laat je niet straks nog een pretecho doen dan? leuk voor jullie en je weet nog eens zeker wat het geslacht is! ( hmm of je moet zo'n eigenwijze donder hebben als die van mij die het niet wil laten zien, inmiddels weten we dat het een meid is hihi )
Ik had het kamertje vrij neutraal ingericht met wat heldere kleuren als accent. Daar zat blauw en groen bij, maar ook roze en oranje. De gordijnen waren met roze/rode en oranje streepjes met een oranje achterkant. Heb uiteindelijk niet veel aangepast, vond dat het ook prima voor een jongen kon Ik had wel een roze maxicosi die ik niet meer mocht ruilen (hij was immers gebruikt van ziekenhuis naar huis ). Daar heb ik een blauwe hoes voor gekocht. De kinderwagen was grijs (gelukkkig! Mijn vriend wilde niet met een roze kinderwagen lopen, anders had ik die roze gekocht). Luiertas was ook roze, maar goed die was toch meer voor mij dan voor mijn kind... haha... Verder natuurlijk wel meisjes kleertjes, heb daarna dus wat bijgeshopt. Uiteindelijk viel het allemaal erg mee.
Nou hier waren er ook wel twijfels na de 20-weken echo hoor! We kregen ook te horen dat we nu een meisje verwachten. Dit vond ik zo onverwacht omdat we al 2 knullen hebben dus het is meer in m'n hoofd dat ik moest wennen. Maar de echoscopiste was er wel zeker van en de echo is ook wel duidelijk voor ons. Ook kreeg ik van een vrouw die energieën aanvoelt de bevestiging. Ze wist wat het werd maar ik wilde niks zeggen. Toen ze zei dat het een meisje was kon ik het beamen haha! Ik vind het nog steeds eng om meisjeskleding te kopen maar heb het wel al gedaan. Aan de andere kant, bij de jongste wisten we ook dat het een jongen was en dat was ook goed te zien. Dus ik heb vertrouwen!
Bij de 20 wekem echo zei die man dat hij bijna zeker wisr dat het een meisje was........we hebben met 26 weken een pret echo laten doen en die vrouw liet goed aan ons zien dat het een meisje was.Konden we eindelijk shoppen........ Ik hoor weleens dat ze ernaast zitten, was bij ons gelukkig niet het geval
Ik heb nooit een twijfel gehad eigenlijk...was ook vrij duidelijk te zien trouwens. Maar doe idd gewoon een pretecho|! @Die waar ze het fout hadden........had je zelf het geslacht gezien op de echo? Zo ja vond je het zelf ook al niet zo overduidelijk dan? Want je ziet zo duidelijk het verschil tussen de twee geslachten.....
tot hoeveel weken kunnen ze op een pretecho het geslacht zien? ik dacht dan wacht ik nog een maandje want we hebben net ons kindje gezien? of is het dan moeilijker om het geslacht te zien?
De gyn die de echo deed heeft mij idd het geslacht laten zien en ook ik kon er alleen maar een meisje van maken. Misschien dat het achteraf zijn billen waren oid. Hij was ook vrij ervaren in 20 weken echos, dus toen hij zo zeker was kon ik hem alleen maar volgen daar in.
echt gek rosa! @TS ja kan altijd het geslacht zien hoor hahahahha....ik heb toen rond de 30 weken zo`n echo laten doen erg leuk!
oke dankje ik dacht dat ik ooit had gehoord hoe groter de baby word hoe lastiger het word om het geslacht te zien.
Dat hebben wij ook laten doen. Toen er weer uitkwam dat het een meid zou worden, had ik er wel vertrouwen in en toen zijn we daar ook vanuit gegaan. En dat klopte inderdaad!