De meeste luiertassen zien er uit alsof ze gemaakt zijn voor een kind van zeven, met kleurtjes en freubels.. In ieder geval heel erg vrouwelijk/meisjesachtig. Daar gaat mijn wederhelft dus écht niet mee lopen... Kent iemand deze? Is 'ie praktisch? Ik vind 'm in ieder geval geschikt voor mannen en vrouwen. En het design vind ik zo mooi! PacaPod luiertas Hastings Driftwood (gratis verzending) - Ikbenzomooi.nl
Geen ervaring, maar wel echt een gave tas! Thanks voor het delen Ook ik ben niet zo van alle roze bloemetjes tassen.
Heb lang getwijfeld tussen een pacapod (wel ander model) en de storksak. Uiteindelijk voor de storksak gegaan omdat ik die verschillende tasjes binnenin toch niet zo handig vind als ik ergens snel bij wil denk ik
Haha nee, ik heb m al in huis via PacaPod verzorgingstas 3 in 1 systeem, zijn erg snel met leveren! Kijken onder kopje pacapod lite
nou nee hoor, ik schrok ook van de prijs! Ik ga voor de luiertas die bij de kinderwagen hoort. Niks bloemetjes of freubeltjes
Mijn wederhelft vind een luiertas helemaal geen probleem, die liep zonder moeite met de rugzak die wij als luiertas gebruikten. Want ik snap echt niet waarom een luiertas altijd zo'n onhandige schoudertas is.
Ja, wel dezelfde maar in een andere kleur. Ik vind m super, lekker veel ruimte en genoeg vakjes. Alleen is naar mijn idee het verschoningsmatje een beetje klein, maargoed ik heb er natuurlijk nog geen ervaring mee in gebruik.