doodsbang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Ik lig nu in.het zh met zware nierbekken ontsteking. Krijg het ene medicijn na het andere, zit vol met antibiotica en lig platvan de pijnstillers. Dit kan toch nooit goed zijn? ik ben altijd zo goed bezig met wat wel en niet mag. Ik ben zo bang dat de baby schade op loopt. De artsen zeggen dat dat niet zal gebeuren, maar het is ook niet niks wat ik allemaal in mijn lijf krijg

2. Ikkuh13

Ikkuh13 Lid

29 mrt 2013
    92
    1
    0
    Lieverd, vertrouw op de artsen! Die behandeling die jij nodig hebt is nodig om jou weer z.s.m. beter te maken, ziek blijven is ook geen optie, want dat brengt je kindje in gevaar!!

Heel veel beterschap en sterkte! Dikke knuffel!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De artsen zullen je geen medicijnen geven die schadelijk voor je kindje zijn. Probeer daarop te vertrouwen. Het kan echter geen kwaad om ze bij elk nieuw medicijn op je zwangerschap te wijzen, aangezien het misschien nog niet voor iedereen duidelijk zichtbaar is dat je zwanger bent. En soms staat het niet bij iedereen in de computer of in je dossiers vermeld. Blijf daar dus wel alert op. Beterschap!

4. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Sterkte! Vertrouw er maar op..

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Als je het niet mocht hebben dan zouden de artsen en apotheken
    het niet mee geven geloof mijn maar want ik heb aantal weken geleden eerst voorholdontstekking gehad week later kreeg ik infectie op luchtwegen waar door ik ook antibiotica kreeg en week later kreeg ik zware longontstekking waar door ik andere antibiotica maar dubbel werd gecheckt of ik het wel mocht hebben tenzij je niet doorgegeven hebt dat je niet zwanger bent !!!

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    zelf in mijn eerste zwangerschap ook mee gemaakt.
    zoonlief is helemaal gezond ;)

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi ik heb bij mijn derde zwangerschap erge blaasontsteking gehad wat niet over ging meermaals in het zhuis gelegen doordat ik door de ontsteking weeen kreeg tot 34 week aan de remmers gelegen maar over de antibiotica heb 19 kuren gehad in tablet vorm en meerdere keren aan het infuus met antibiotica en gelukkig is mijn dochter kern gezond geboren ik zou me er niet teveel zorgen om maken ze weten wat ze doen sterkte

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Misschien heel vervelend nu maar ik denk dat het schadelijker zal zijn voor jou en je kindje als geen antibiotica zou krijgen en andere pijnstillers.
    Kop op meid! Heb vertrouwen!

9. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je doodsbang bent....

Maar echt wat hierboven al meerdere malen gezegt wordt, heb vertrouwen in de artsen.
    Zij doen echt wat het beste voor je is.
    Er worden zelfs zwangere vrouwen geopereerd....
    Komt goed hoor en ik wens je héél veel beterschap.

10. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ik heb het met 19 weken gehad, ons ventje doet het super!! Het is voor mij alleen niet zo leuk geweest haha.. Klink lastig, maar ik zou me niet zo druk maken :)

Deel Deze Pagina