Hallo anissa woog op 14/07/09 6670 Gram. En op 25/08/09 7265 gram Is ze niet te weinig aangkomen? Hoeveel kwamen jullie kindjes in deze maanden aan? Ik maak me een beetje zorgen over haar. Groetjes Fatiha
Lijkt mij prima hoor, naarmate ze wat ouder worden komen ze minder aan vanaf maand 6 geloof ik. Hebben ze er op het CB niets over gezegd?
Hoi, Hier ook een lichtgewichtje....geboorte 3345gr en met 6 maanden 6100 gram, volgende week naar het cb, heb haar hier al op de weegschaal gezet en ze zit rond 6700gr. Ze moeten 100-150gr per week aankomen, soms gaat dat iets harder, soms weer iets minder. Mijn dochter is nu eenmaal een tenger kindje, ze eet en drinkt minder dan haar leeftijdsgenootjes maar ze groeit wel. Ze is vrolijk, lacht de hele dag en slaapt door sinds ze 7 weken is dus ik maak me geen zorgen. Op het cb weten ze dit ook en ze zien ook dat ze zich verder prima ontwikkeld. Ik zou het even aanzien, wanneer ze langere tijd weinig eet of drinkt zou ik wel oppassen. Succes!
als het cb niets zegt is er niets aan d ehand hoor. ZOlang ze tussen de lijnen zit, zo ik me geen zorgen maken
Zou me er niet zo druk om maken. Is volgens mij prima. Jayden weegt nu net aan 10 kilo. En die is 1,5. ze is pas 7 maanden. En je moet ook naar het geboortegewicht kijken.
600 gram in bijna 6 weken is prima hoor . Het gaat gewoon wat minder hard op een gegeven moment. Vanaf een maandje of 9/10 zul je zelfs zien dat ze misschien maar 200 tot 300 gram in de maand aankomen. Begint je kindje ook al meer te bewegen nu? Want dat kost ook waardoor ze wat minder in gewicht aankomen. Je kan overigens in het groeiboekje ook zien, dat de standaard lijn, ook gaat afbuigen, dus dat het normaal is