twijfel over matras

Discussion in 'De babyuitzet' started by bumpie, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    @ Liz, ik denk dat het een fabrieksfout was, anders zouden ze toch wel direct gezegd hebben 'ohja, daar hebben we al zoveel klachten over gekregen'? Het is ook al een tijdje geleden he, mijn dochter is nu anderhalf, dus áls het bij elke Fenne zo zou zijn geweest, zouden ze nu het matrasje wel hebben aangepast.
    Wat mij opviel aan de Fenne in vergelijking tot het andere Leenbakker matrasje, dat wel goed is, is dat de Fenne afgeronde zijkanten heeft én dat er aan de tijk, die hoes zeg maar die je eraf kunt ritsen, nog stukken schuimrubber zaten. Mogelijk waren díe niet goed, en het matrasje zelf wel. Die stukken schuimrubber waren echt enorm dik, bij het nieuwe matrasje is de tijk gewoon een stuk stof zeg maar.

2. carmen78

carmen78 Actief lid

Aug 22, 2010
    122
    0
    0
    Wij hebben het matrasje van Leen Bakker van 40 euro genomen. Een dikker matras vond ik toch een prettig idee. Ze slaapt er ook goed op, ik draai het wel iedere week om zodat er geen kuilen in komen. Voor de nieuwe baby koop ik er weer een.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik ben heel tevreden over dat Leen Bakker binnenveringsmatras, is regelmatig trouwens in de aanbieding. Vind hem een stuk beter dan dat Ikeading wat we ook hebben. Blijft veel steviger en was nog goedkoper ook.
    Dekentje in een overtrekje mag gewoon.

Share This Page