Ik heb al eens eerder jullie hulp gevraagd maar we zijn er nog steeds niet uit. Het wordt Liene of Eline. Grote zus heet M e r l e. Wat vinden jullie? Namen lijken natuurlijk enorm op elkaar en hebben elk zo hun voor- en nadelen. Liene vind ik leuk omdat het zo weinig voorkomt maar vraag me af of het ook een leuke naam is voor een volwassene. Eline vind ik wel volwassen klinken maar iets minder mooi i.c.m. de naam van haar zus en de naam komt best veel voor. De doopnamen worden T r e e s j e J a c q u e l i n e (2 losse namen, krijg het niet aangepast). Ik vind ze niet geweldig mooi maar we vinden deze vernoeming erg belangrijk. Ik vind het echt lastig! Bedankt alvast.
Eline! Liene klinkt wat 'plat' (wat ik niet negatief bedoel hoor!!) de naam van zus 'hobbelt' lekker. Willen jullie Eline uitspreken als elinuh of op z'n Frans als Elienn?? Ik vind Franse versie beter passen bij m.erle eerlijk gezegd. Van allebei de namen vind ik de -ne klank niet mooi passen bij m.erle
Bij de naam Liene heb ik het idee dat er iets niet klopt. (mijn dingetje dan he ). Lien vind ik dan wel weer leuk, net als Eline . Heb je zeker niets aan, sorry
Super bedankt allemaal, waarschijnlijk gaat het ook E.line worden. Over haar tweede doopnaam. Ze wordt vernoemd naar S.jaak, officiële naam van hem was J.acques. Vandaar dus J.acqueline. Hebben jullie nog alternatieven? Mag ook (nog beter zelfs) vrouwelijke variant van S.jaak.