Ik weet van een actrice (speelt o.a. in Whitout a trace) dat zij Poppy heeft. Ik vind het geen leuke naam en zou er zeker in Nederland niet snel voor kiezen. Olivia vind ik erg mooi (2e naam van mijn dochter ). Maar ik ben wel van mening dat als Poppy voor jullie DE naam is, je er gewoon voor moet gaan. Een naam maakt of breekt iemand niet. Ik ken een vrouw die Mopje heet (ja echt...Mopje) en die heeft carrièregewijs echt al heel wat bereikt...
Nee sorry voor hier in nederland vind ik het geen leuke naam. Maar als het voor jullie de naam is zou ik het doen.
Ik zou het gewoon doen hoor! Is inderdaad een heel gewone Engelse naam en als jullie hem graag horen moet je dat gewoon doen. Denk maar aan al die mensen die de namen voor hun kind zelf uitvinden, dan vind ik Poppy leuker. Persoonlijk zou ik hem niet geven want ik hou niet van namen met een -y dus ja.
Als sinds ik baby was wordt ik zo door mijn (engelse) familie genoemd, als koosnaampje. Maar ik ben toch wel erg blij dat ik niet echt zo heet! Ik vindt het echt meer een troetelnaam dan een serieuze naam voor een volwassene. Sorry!
Ik ben het met caromama eens... Leuk als bijnaam, maar niet als officiële naam. Ook absoluut niet voor een volwassene. Olivia & Elise vind ik wel erg leuk! Succes met het uitkiezen van de naam.