Hey, wij zijn ons al een beetje aan het oriënteren in alle mooie namen. maar het is best nog wel moeilijk. Dus een beetje hulp is nooit verkeerd natuurlijk. Op dit moment springt Naud er toch wel uit voor een jongetje. Hij komt telkens terug. Voor een meisje is het wat moeilijker, maar hebben we nu vooral Jolijn in ons hoofd. (Ik had eerst hannah, maar vl vind het geen leuke naam, komt omdat hij bij woorden die met een 'h' beginnen het niet uitspreekt, dan zou het dus klinken als anna.) willen jullie ons helpen? Xxx
Dank jullie wel, maar was eigenlijk op zoek naar nog meer namen, Misschien dat er voor ons een nog mooiere naam is
Jongens : Finn Sem Sam Mees Thuur Raf Jens Teun Tim Mats Max Rob Brent Stijn Meiden : Ise Liva Jinthe Diede Lize Veerle Elin Britte Flore Fem Merel Jula juna Milou Mare Suze Zoiets?
Wout Loek Kobe Mees Jip Melle Siem Juul Mats Jasmijn Jinthe Karlijn Cathelijn / Cathelijne Fiene Fenne Amber Imke Lotte Dorien
ik heb op google gezocht naar namen.. als je een voorkeur hebt met voorletter vind je via google hele waslijsten met namen in die letter succes!
Naud, leuk Jolijn vind ik wat zeurderig. Andere ideetjes voor een jongen: Ben Bo / Beau Bram Cas Dion Emiel Huub Job / Jop Jonas Len / Lenn Loek Luuk Mees Melle Merijn Moos Niek Pepijn Sam Sen / Senn Siem Sjors Stef Teun Thijs / Tijs Tijmen Tijn Wout / Woud En voor een meisje: Anne Anniek Carize Daniek / Danique Dorien Eline Eva Evie Fenne Fleur Floor Imke Iris Isa Janne Jasmijn Jula Lieke Lieze Linde Liz Lotte Madelon Marije Marlon Meike Merel Milou Noa Pien Puck Roos Rosa Sara Sofie Tess Veerle
Dank jullie wel. heb gisteren het lijstje ff laten zien aan vl, blijft niet veel over. Heb op dit moment: jongen: naud stijn (mees vind Ik ontzettend mooi, maar klinkt niet mooi met de achternaam ) meisje: jolijn fenne!!(erg mooi) fleur sophie/sofie