Ons zoontje krijgt een broertje. Nu was zijn naam al lastig omdat men en ik niet geheel dezelde smaak hebben. Maar al op tijd begonnen, aangezien ik al het sterke vermoeden had dat het weer een jongen zou worden. Uiteindelijk hebben we og 3 namen over, waarvan er 1 mijn sterke voorkeur heeft. Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Suggesties voor andere namen zijn ook welkom.
Justin vind het leukst, stond ook op ons lijstje voor de 2e Maar uiteindelijke gekozen voor T.ijmen, past er ook wel goed bij al zeg ik het zelf
Justin! Hier ook favo, alleen heet mijn zwanger zo......(boehoe) Naast Milan vind ik Levi er ook mooi bij passen. PS Rowen/Rowan vind ik een meisjesnaam. Roan vind ik dan beter passen.
Tjonge... Geeft me weer stof tot denken. Mijn favo is toch echt Senn, man vind deze ook echt leuk. Rowen is mijn man zijn keus, ik ben er zelf niet echt weg van. Justin is onze beide keus. De genoemde namen zijn iet echt mijn smaak. Luuk en Jarno wel, maar die zijn al bezet in mijn directe omgeving