We dachten eruit te zijn maar kwamen toch weer een andere naam tegen😅! Félien of Julot, wij weten het niet meer
En Julin? Vind ik zo mooi. Félien hoor je veel (ander spelling) en Julot vind ik toch iets minder mooi dan Julin
Ik vind julot echt een vreemde naam. Spreek je dat uit als de lot van charlot(te) of als lo van merlot? Ik ga uit van de laatste, maar ik raak er van in de war, gezien Juno ook een naam is en niet Junot is zeg maar Waarom heeft vélo trouwens geen t? En hoe zit het met bureau? Wanneer ik mezelf dat soort vragen ga stellen op basis van een naam, is hij voor mij te ingewikkeld Niet praktisch in Nederland (In België is dat misschien anders, dat weet ik niet). Kan goed zijn dat ik me daar aan stoor omdat ik de naam verder niet ken hoor, maar het is mij te verwarrend op basis van de geschreven naam. Felien al een stuk beter, al vind ik Feline mooier.
Ook ik vind Julot een vreemde naam.. Ik zou hem gewoon Nederlands uitspreken. Juulot Maar dat vind ik echt een heel vreemde naam? Vind Felien vele malen leuker.
Je zegt dan Sjuuloo? Leuk, een beetje als Julie en Jolie. Felien vind ik raar. Het is Féline. Dat vind ik ook geen mooie naam, maar wel normaal. De uitspraak kan dan Feelien of Feeliene zijn. Felien spreek je uit als Fuhlien.
Bijzonder, Sjuuloo vind ik wel leuk klinken, maar zoals ik het zie staan gaat ze heel vaak Sjulot of Ju-lot genoemd worden in NL Felien, Feline ed prima naam, niet mijn smaak..
Beiden rare namen en vreemde spelling. Je wil je kind jet toch niet aan doen km altijd de naam maar te moeten spellen en te meoten verbeteren. Waarom niet gewoon Feline en Juliette ofzo.