Hoera, Loï.s krijgt een broertje! Welke naam vinden jullie hier leuk bij passen? Wij zijn een OER Hollands gezin en houden van stoere, korte, hippe namen! Mijn man is helemaal gek van Milan maar ik twijfel of ik het niet te veel voorkomend en te standaard vind.....
Leuk bij L! Milan bekt er lekker naast. Anders: Zef Menno Kai Mees Teun Sam Jefta Rick Sebas(tiaan) Leon Heb je niet een bepaald type dat je aanspreekt?
Fedde Jent Otis Roan Ties Tygo Mika Brent Bren Wout Maas Tim Mias Joas Bart Stef Sil Tijn Sjoerd Finn
Ik vind Milan super leuk. Wij hebben het ook overwogen. Ik snap je twijfel over de populariteit helemaal. Moet zeggen dat ik het nu weer een stuk minder hoor. Wat ik ook heel leuk vind Kai Mikai Mika Mischa Thijmen Julian Elias
Ik vind het prima passen bij L.oïs! Anders misschien: Quin James Riff Dani Zeph Mees Finn Lev Brenn Tyas Noah Jaro Xem
Dankje, allemaal leuke namen behalve elias is niet zo mijn smaak. Mischa en Thijmen ga ik voorzichtig in de week leggen. Milan blijft leuk wij kennen niemand uit onze omgeving die zo heet..