Hallo, Tegen beter weten in toch te vroeg getest.. Heb vandaag ook al een hele dag menstrutieklachten.. Ik ben er zeker van wanneer ik een eisprong heb gehad. Namelijk vorige vrijdag of zaterdag 10-11 juli.. Ik heb de test ook donker gemaakt.. Omdat ik tegen het raam een schaduw zag en heb dit nooit eerder gehad. Maar nu wil ik weten hoeveel mensen het zien!! Op de gewone test zie ik niks. Maar de donkere zie ik het wel!
Super spannend!! Heb nog niks aan mijn man verteld wil hem niet teleurstellen als het toch niks is.. Ik ga morgen testen met die van de Kruidvat.. Deze test is van sensitest de hele gevoelige ..
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niets zie, zelfs niet met m'n scherm wat draaien... Maar anderen wel, dus hoop heel erg voor jou dat ze op gaan lopen!!
Ik zie helaas ook geen streepje, maar snap de test geloof ik niet. Waar zou een 2e streepje moeten staan? Hoop dat je morgen een duidelijke test in handen hebt!
Links van het streepje.. In het echt zag ik hem wel.. En heb al veel testjes gedaan en twijfelde nooit was altijd positief maar dit keer........ Nog even afwachten dus
Neen! Ik ga wachten tot vrijdag of zaterdag! Vrijdag is mijn NOD.. Eergisteren had ik de hele dag last van menstruatiekrampen en die zijn nu verdwenen.. Ik voel mij ook niet zwanger.. Dus denk dat het niets is