Hoi Hoi!! Mijn vriend en ik vinden beide namen echt super mooi, maar weten niet welke we moeten kiezen voor ons zoontje. Welke naam vinden jullie het leukst/mooist/stoerst? Liefs
Stoer vind ik ze ook niet. Beiden niet mijn smaak maar Silvan vind ik niet "af" klinken. Dan zou ik gaan voor Sill of Silvano Heb dus gestemd op Fabian,al vind ik dit geen stoere naam.
Sylvine ?? Zo heten dat jongetje die een jaar gevolg werd op tv toch dat vond ik echt wel een leuke naam. Weet alleen niet meer de preciese schrijfwijze sylfijn of sylvijn.
Ik zou beide namen zelf niet kiezen... Maar ik heb een kleine voorkeur voor Silvan, omdat ik dat iets bijzonderder vind dan Fabian.
Stop de twee namen in een zakje. Trek er eentje uit en die naam wordt het. Let dan goed op je eerste "reactie". Denk je van "ja, dit wordt het" dan neem je die. Denk je van "oh, ja dan wordt het die" dan kies je de andere. Het werkt, echt waar. Mijn zus deed het ook zo. En na 19 jaar is ze nog steeds blij dat het Lissa werd en niet Chiara. Groeten, Emilie
mijn tip.. wacht tot hij geboren is.. je zal vanzelf aanvoelen welke naam het beste bij jullie kindje past! (dat had ik wel heel erg tenminste!) succes!
Stoere namen vind ik t ook niet maar wel prima namen. Niks geks aan. Mijn voorkeur gaat uit Naar fabian.