Misschien heel stom om hier al over na te denken als je nog niet eens zwanger bent, maar goed Wij zijn op zoek naar namen met een E-klank! Geen namen die beginnen met een E, maar die een E-klank in de eerste lettergreep hebben zitten. Mijn zoon heet Damiën Jason, verder hebben we Jayden, Aiden, Grayson, Mason, David, James en Kaylen kunnen bedenken, maar misschien weten jullie er nog wel meer!
Ik kom niet verder dan... Baylee / Baily Baylen Dace Daegan Damon / Daemon Dane / Dayne / Daine / Dain Dave / Davy / Davey Daven Dayriel Dayton Fagan Fahey / Fahy Fayne / Fain / Faine Gabe (Gabriel / Gabryel /Gabrieal) Hayden / Haydon / Haden Jace / Jayce Jake Jamie Jay / Jaye Jaylen / Jaylon / Jalen Jayron Kay Kayden Kaylen Kayne / Kane Layton Levi (op z'n Nederlands dan) / Laevie / Laevey Mace Mayfield Maynard Nathan / Nate Paise Raleigh / Raley Raven / Rayvon Ray Raydon / Raedan Rayford Raylen Raymon Raynard Rayne Regan Shane Tayt Wade Waylon / Waylen / Waylan Wayne / Wain (Wainwright) Zayne / Zaine / Zane Zit er wat tussen?
Ah Michelle, super! Ik vind het zó jammer dat de namen die ik leuk vind, in het buitenland geweldig zouden zijn, maar die in NL zo verkeerd kunnen zijn.. Dane vind ik tof! Maar dat spreek je natuurlijk uit als Deen, en dan denk ik meteen aan iemand die uit Denemarken komt Mason vind ik ook geweldig, maar dat wordt afgekort tot Mees, en dat vind ik dus weer gruwelijk.. Kaylen vind ik ook prachtig, maar dat wordt natuurlijk Kay, en dan wordt 't kind ongetwijfeld gepest met 'Gay'.. *zucht* In ieder geval bedankt voor de suggesties, gaan we onthouden!