Heeft er iemand ervaring met bestellen bij zalando? Laatst keek ik op hun site, en zag best leuke jurkjes enzo. Ik heb even gegoogeld op referenties van zalando, maar die zijn heel negatief. Hebben jullie posieve of negatieve ervaring met zalando
Hier positieve ervaringen. Ik had een paar laarzen gekocht, hier zat binnen twee weken een scheur (open naadje). Ik heb gemaild, ze hebben mij gevraagd een paar foto's te sturen. Na het sturen van de foto's mocht ik ze kosteloos terugsturen, en ik kreeg keurig mijn geld snel terug. Daarna nieuwe (goedkopere) laarzen uitgezocht en hier loop ik alweer vier maanden met veel plezier op. Ik weet van nog een aantal meiden dat ze regelmatig iets bestellen en ik hoor nooit klachten. Groetjes Senna
Hoi, Ze hebben inderdaad leuke dingen, maar vind bezorgen niet hun speerpunt, gaat best wel een tijd over heen. Daarnaast een keer een trui besteld, maar die was helemaal scheef bij 1mouw! Dus eigenlijk niet echt positief, behalve dan dat ze veel keus hebben en mooie spullen. En het is kosteloos bezorgen en retour, maar ik denk dat dit al bij de prijs inzit
nouw als ik het postkantoor zie wat ik iedere dag wel zie als ik de supermarkt in loop (open pakketjes 'kast' bij hun balie) dan staat er vaak een doosje van zalando tussen hahaha, wel iedere dag stuk of 2...dus blijkbaar word er veel besteld en ook weer retour....maar dat zegt verder niets he tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen van mensen die het gebruikte hebben.....
Ik bestel regelmatig bij Zalando. Heel positief, alleen het leveren duurt best lang, absoluut geen 24uurs service. Ook zou je je pakket kunnen volgen maar dat is onzin. Je kunt het pas volgen als je pakket al binnen is. Ookal is het op voorraad, toch duurt het wel vier dagen. Dat het retour sturen en het bezorgen bij de prijs in zou zitten is onzin, koop vaak merkkleding en je betaald echt niet meer als de adviesprijs en ze hebben korting net als andere webshops.
Klopt, mijn man heeft een hoge functie bij een schoenenmerk dat zij verkopen. De adviesprijs voor bijvoorbeeld schoon X is 89,95 en die verkopen zij dan voor 94,95. Dus dat zijn de verzendkosten
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij zalando, 2 sneakers van adidas. 1 kleur was telkens in mijn maat uitverkocht en ineens stond die er weer op als leverbaar (nog 1 paar) snel alles afgehandeld nog een andere kleur erbij genomen en werd de volgende dag keurig bezorgd. Ben er erg blij mee.
hier een niet zo goede ervaring Had een jas besteld. Dag daarop mailtje dat ik snel een t&t nr zou ontvangen, dit idd gekregen, maar pakje was niet te traceren. Na een week contact opgenomen. ( via mail) en kreeg netjes een mailtje terug dat ik, als het niet bezorgd zou worden, na 3 weken mijn geld teruggestort zou krijgen. Dag erop nog eenzelfde soort mailtje van andere klantenservice medewerkster. Uiteindelijk na 2, 5 week een mailtje dat ik mijn bestelling had geretourneerd en dat het veilig was aangekomen bij hun?!!( nooit pakje gezien hier) snel daarna is het geld teruggestort op mijn rekening. Toen gegoogled op ervaringen en wat ik las was niet zo positief. Mijn ervaring ook niet zo posi, maar de afwikkeling ging netjes en vrij vlot.
haha ik zag die weken dat ik zat te wachten ook steeds een auto door de straat rijden met allemaal zalando dozen erin........maar helaas, die passeerden mijn huis met 50 km p/u
Hier ook geen goede ervaring. Tot 2x toe verkeerde maat schoenen toegestuurd gekregen en ook nog in de verkeerde kleur. Teruggestuurd en nog 5 weken op mijn geld moeten wachten. Op de een of andere manier liep het niet zoals het moest. Ben uiteindelijk maar gewoon naar de winkel gegaan.
Mijn eerste ervaring met Zalando was geen goede. Ik had wat besteld en kreeg dit pas na herhaaldelijk mailen en bellen na een kleine maand binnen. Omdat ik toch wel te spreken was over het aanbod heb ik nog een keer iets besteld... Een paar schoenen. Deze bestelling was keurig binnen drie dagen in huis... Ik denk dat ze de hoeveelheid bestellingen soms niet aankunnen ofzo. Ik zou er zo weer bestellen, hoewel ik niet nog een keer een maand wil wachten op mijn spullen... Want dan schrijf ik ze definitief af ben ik bang
Ik bestel heel vaak bij Zalando, en dat is altijd goed gegaan. Duurt inderdaad wel een paar dagen voor je het in huis hebt. Maar ik wacht liever 3 dagen, dan dat ik verzendkosten moet betalen zoals bij Wehkamp ofzo. Heb overigens nog nooit iets terug hoeven sturen, dus heb daar geen ervaring mee.
Hier wel goed, bestel af en toe wat. Overigens is niet alles duurder. Ik had jurkjes en waren dezelfde prijs als elders. Retourneren is alleen irritant, je moet nl zelf retourpapieren printen en ik heb geen printer. Geld was binnen 2 weken teruggestort.
Hier ook goede ervaringen, ik heb een aantal keer besteld. Ik zoek vaak waar ik een Produckt het goedkoopste kan vinden, dan is zalando echt niet de duurste. Soms is een andere site goedkoper maar moet je daar verzendkosten betalen. Zo kom je bij zalando toch weer goedkoper uit.
Hier goede ervaringen! Heb al vaak wat besteld en ook retour gedaan, ook wel vervelend omdat ik geen printer heb. De prijzen zijn niet altijd duurder, koop vaak bij only en bij zalnado is het net zo duur als in de winkels van only.
Wel eens eerder wat besteld en dat ging goed. Maar een paar weken terug opnieuw een bestelling geplaatst, verzendbevestiging gekregen en daarna niets. Dus ik gebeld, moest ik al mijn gegevens oplezen, eerst klantnummer, toen adres, toen achternaam, toen voorletters, zucht. En toen zouden ze de zaak gaan onderzoeken. Daar gaan nu dus ook weer een aantal weken overheen. Zucht.