Is denk ik een nummer in Turkije ... For all other questions and requests, you can simply call Onur Air Call Center (0850 212 66 87), which provides 7/24 service, or e-mail to our Customer Relations Department over crm@onurair.com.tr. Geen idee of dit een toll free nummer is, zou je eens moeten proberen als 00908502126687
en de gegevens voor NL Succes en fijne vakantie Onur Air B.V. Rubriek: Luchtvaartmaatschappijen Adres: Vertekpassage 207 1118 AV Amsterdam Telefoon: +31 20 3163114
... ik denk dat Kippiekip correctere info heeft . Dat van mij komt van het internet, want mijn reisburo heeft de gegevens niet eens op file voor Onur Air ...
Volgens mij wilt TS het niet zeggen, heb het namelijk al een paar keer gevraagd maar krijg geen antwoord.
Onur Air is niet onbekend, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de touroperator de zaakjes netjes op orde heeft. Ik ben ook erg benieuwd om welke touroperator het gaat, mag ook per prive bericht als je het niet hier wilt neerzetten. Ik heb op een luchthaven in Turkije gewerkt en in een grijs verleden ook een studie toerisme gedaan dus ik ben wel redelijk bekend met de branche. Je schreef verder dat de reisorganisatie ten tijde van boeken wel lid was van ANVR en SGR maar nu niet meer.... da's wel vaag, weet je dat zeker? In principe is het moment van boeken wel leidend.
ooooh meid maak je niet druk!!! zelf uitprinten is tegenwoordig heeeel normaal!!! dat doen wij al jaren!!! ik heb ook al eens gehad dat ik niet kon bellen met bureau maar had contact via mail en dat ging prima!!! ook wij hadden vorig jaar tot 2x toe een andere tijd op de ticket staan dan we daadwerkelijk moesten vertrekken! en dat was geen enkel probleem! als jemaar optijd bent fijne vakantie en geniet alvast van de voorpret
@Daro: De SGR-regeling is laatst veranderd. De touroperators die zich voor het meeste richten op Turkije moeten verplicht in een ander SGR-fonds, speciaal voor Turkije-touroperators. Dit omdat de laatste jaren erg veel frauderende Turkije-touroperators failliet zijn gegaan en het SGR daardoor heel veel moest uitkeren. Ook dit verhaal is volkomen plausibel dus en helemaal niet raar. @TS Het gebeurt regelmatig dat chartervluchten qua vertrektijd worden verplaatst, in dit geval een kwartiertje, dat gaat Onur Air echt niet aan alle reisburo's melden. Het kan zelfs nog weer gaan veranderen, daarom moet je altijd de site van Schiphol in de gaten houden of teletekst. Ik zou me dus maar niet al te veel zorgen maken.