Twijfel over tweede naam voor jongen

Discussie in 'Babynamen' gestart door Snuffie91, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffie91

Snuffie91 Nieuw lid

17 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben momenteel 34 weken zwanger van ons eerste kindje, super leuk en spannend.
    We weten het geslacht van de baby niet dus hebben voor beide namen uitgekozen.

We vinden het leuk als ons kindje twee namen krijgt maar gaan het niet vernoemen.

Voor een jongen staat Aaron als eerste naam vast. Nu hadden we als tweede naam Jack bedacht, gewoon omdat we dat een mooie naam vinden.

Maar nu twijfel ik soms of ik Aaron Jack wel lekker vind klinken.. Niet echt heel handig, nu ik nog 6 weken moet :$

Wat vinden jullie?
    Of hebben jullie tips/ideeen? Ik hoor het graag.

2. misa

misa Niet meer actief

Ik vind Aaron Jack niet super lekker klinken. Maar icm de achternaam zou het zomaar wel kunnen klinken. En hoevaak zeg je nou beide namen achter elkaar..! :)

3. Snuffie91

Snuffie91 Nieuw lid

17 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achternaam is Hop

4. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

24 mei 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel klinken, hoor!

En als jullie het beiden een mooie combinatie vinden, moet je het gewoon doen. De tweede naam gebruik je toch nooit.

5. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Ik vind het beide los van elkaar hele mooie namen, maar samen een stuk minder klinken. Helemaal in combinatie met de achternaam ben ik er niet kapot van. Ik denk dat een tweede naam met twee of drie lettergrepen mooier is.

Deel Deze Pagina