De titel zegt het al. Mn dochter is wel een broedkastje. Dus ik denk vaak dat korte mouw eronder wel warm genoeg is. Maar als ik dat zelf aan zou hebben zou ik het wel koud hebben! Wat doen jullie?
Tot nu toe in de herfst deed ik shirt lange mouw met romper lange mouw. In de zomer romper korte mouw. Nu dat het echt kouder wordt doe ik romper lange mouw met vest of trui.
Hier ook warmbloedige kids, die gewoon een korte mouw onder hun longsleeve aanhebben. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, ben een echte koukleum. Maar gek genoeg is het voor hun prima. Naarmate mijn dochter van 3 ouder wordt, merk ik wel dat ze ook wat kouwelijker wordt.
Gewoon korte mouw. Aan lange mouwen onder lange mouwen ga ik niet meer beginnen, wat een gedoe! Dafne heeft t nooit koud, anders kan ik nog een vestje aandoen.
Korte mouwen. Ik vind die lange mouwen zo'n gepruts! Nu het echt koud wordt die ik er dan een vestje over. Of een dikke trui ipv een longsleeve. Koud heeft ie het niet hoor, de verwarming staat aan .
Hier voor mijn dochter gewoon korte mouw eronder. Mijn zoon van 3. 3 jaar wil nog steeds geen lange mouwen aan en loopt nog in zijn tshirt.. ik vind het veelste koud maar hij zegt dat hij het niet koud heeft en als ik 's morgens een vest aan trek heeft hij hem binnen een uur alweer uit..
Mijn dochtertje heeft gewoon een romper met korte mouwen aan. Ten eerste vind ik het zo'n gepruts en ten tweede voelt se altijd lekker warm. Binnen is het gewoon 20 graden dus dat is een constante temperatuur ook al is het buiten nu kouder.
Ik zat er vandaag ook even over te twijfelen, maar hij lijkt het (nu nog) niet koud te hebben. Hij draagt hier dus ook nog korte mouw onder een shirt met lange mouw. En inderdaad is het hier binnen nu niet kouder dan dat het vorige week was en voor buiten heeft hij een dikke jas, een sjaal en een muts.
Altijd met korte mouw. Met lange mouw vind ik maar ondingen.. plus als we naar buiten gaan heeft hij een dikke jas aan, en er kan ook ook gewoon een dik vest nog onder.
Hier zelfs met spaghettibandjes! DL is ook warmbloedig en binnen staat inderdaad de verwarming aan. Als we naar buiten gaan krijgt ze een lekker warm borgvest aan met muts of een ander dik vest en lekker in de voetenzak. Gisteren haalde ik haar daar uit en voelde ze zelfs iets te warm aan!
Hier alleen korte mouwen, anders vind ik het zo'n gepruts. Ik ben 's nachts wel eens bang dat ze het koud krijgt, maar haar nekje voelt altijd lekker warm. Zal ze wel van d'r vader hebben
Wow echt? Mijn dochters dragen lange mouwen onder hun lange mouwen shirts en truien. Wel van wolzijde dus dat reguleert wel beter dan katoen.
Korte mouw! Tenzij je het over een heel klein baby'tje hebt, maar anders maakt dat kleine beetje extra stof over de onderarmpjes echt het verschil niet hoor. Ze zijn toch steeds wel een beetje in beweging. Daarbij zijn lange mouwen rompers gewoon niet handig In de zomer gebruik ik mouwloze rompers trouwens. Maar in de winter met een kort mouwtje. Het is in huis toch standaard 20-21 graden, ongeacht de temperatuur buiten. Mijn zoontje draagt eigenlijk altijd romper korte mouw met daarover een longsleeve of een sweatshirt. Dochter van 3 een hemd met daarover een longsleeve, sweater en in de winter trui of vestje.
Korte mouw, longsleeve en vest, of lange mouw en trui. Brr! Op baby leeftijd hadden ze ook altijd een wolziide hemdje onder hun kleding om het lijfje op temperatuur te houden.
Hier altijd lange mouwen. Ik heb zelfs de korte mouw rompers opgeborgen, die komen ergens in het voorjaar wel weer tevoorschijn als het mooier weer wordt. Dochter is een koukleumpje...