29 weken zwanger en voel me niet zo goed..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alpacaatje, 12 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpacaatje

3 okt 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Ik zal proberen om mijn verhaal wat kort te houden, want tot in details gaan heeft niet zo veel nut denk ik. Mocht iemand dat wel willen weten, het staat je altijd vrij om me een bericht te sturen!

Ik ben nu 29 weken en voel me totaal niet goed. Ik kan alleen maar huilen en me rot voelen. Ik heb vanaf het begin al veel klachten en er is alleen maar meer bij gekomen waaronder bekkeninstabiliteit en diabetes. Ook spelen er andere dingen waardoor ik veel zorgen en stress heb. Ik kan geen stukken meer lopen en fietsen dus ik kom ook eigenlijk nergens en zie naast mijn man en dochter vrijwel niemand. Ik heb ook erg weinig energie en word snel duizelig.

ik voel me hier erg schuldig over, omdat ik eindelijk zwanger ben én mijn kindje is gezond. Dus waarom kan ik niet gewoon blij zijn?!

Wat kan ik doen om me wat beter te voelen? Om de laatste maanden toch nog optimaal te kunnen genieten en nog een mooie periode te hebben..

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Vervelend zeg dat je je zoveel voelt!

Het is ook enorm pittig als je tot nu toe al zoveel klachten heb. Heb je dit al aangegeven bij de verloskundige? Vaak kunnen hun je ook verder helpen om je bijvoorbeeld als je het fijn vind aan te melden bij de pop poli, maar ook om je verhaal te kunnen doen lucht misschien al wat op.

Hèel veel sterkte!

Alpacaatje vindt dit leuk.
  3. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Oooh wat akelig voor je!
    Ik weet niet of ik dit hier mag delen, maar ik help mensen terug naar verbinding in henzelf om weer zelfliefde en zelfvertrouwen te voelen.
    Ik heb het gevoel dat ik jou kan helpen oude pijn te verwerken zodat er in ieder geval een heel stuk opgeruimd is.
    Als het goed voelt voor je, mag je mij gerust een pb sturen ❤

4. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Ik zou contact opnemen met de verloskundige en/of huisarts als je je zo voelt! Sterkte, je moet niet altijd van een zwangerschap genieten, het is fijn als dat wel zo is, maar net zoals de roze wolk na de bevalling (die ook voor lang niet iedereen bestaat) is een zwangerschap niet altijd leuk, zeker niet als je zoveel klachten hebt, probeer dat schuldgevoel dus een beetje los te laten

5. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo voelt.
    Sowieso is voor lang niet iedereen de zwangerschap een feestje of genieten.
    Ook als een eerdere zwangerschap wel fijn was, wil dat niet zeggen dat je dat nu weer moet voelen!
    Accepteer ook dat dit niet zo hoeft te zijn.

Ik zou inderdaad even contact opnemen met je vk en huisarts om te overleggen wat nu wijsheid is. En hoe nu verder.

Deel Deze Pagina