Staat het kruis goed of is de eisprong later geweest. Ik heb al een paar dagen last van zere borsten, ze lijken ook wat groter en zwaarder. Ik ga dit weekend een testje doen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Waarom wachten tot het weekend? Met zo'n kaartje zou ik vandaag (woensdag) testen. Jammer alleen dat je in de 1e helft weinig getemperatuurd hebt. Heb je een regelmatige cyclus?
Nee... je eisprong was dag 21 of dag 24 Je zit nu dus op 11 dpo of 8 dpo. Maar temp je wel rectaal via de billen?? En elke ochtend op hetzelfde tijdstip voor je je bed uit gaat direct na het wakker worden?
@Zara75 mijn cyclus is tussen de 32 - 36 dagen. @RoGiJuLi Dat vermoedde ik al. Als ik op cd 20 watery invul schuift het kruis door daar cd 24. Dan geeft hij een stippellijntje aan. CD 22 & CD 24 had ik veel felle steken en krampen. Ik weet dat je je eisprong niet voelt springen maar de laatste groeispurt. Vanaf CD 26 begonnen mijn borsten zeer te doen. Ja ik temp elke ochtend op dezelfde tijd en rectaal.
Dan zou ik van dag 24 uitgaan Klopt ook wel met de toename van progesteron tussen 1 en 5 dpo wat zw klachten kan veroorzaken (bij jou de borsten). En dag 26 is dan 2 dpo, ideaal moment voor progesteron toename
Dank je wel @RoGiJuLi Ik heb nu op CD20 watery ingevuld. Heb nu dit kaartje. Weet jij waarom hij een stippellijntje geeft?
Omdat hij niet zeker is van de plek van de eisprong Maar ik denk dat hij zo wel klopt De iets hogere tempen op dag 22 en 23 zullen komen door een LH piek (ja dan kan hij ook verhogen). Dat is overigens ook het weekend ?? Je hebt wel normale tijd getempt zei je ... maar ben je vrijdag en zaterdagavond wellicht later naar bed gegaan dan normaal??
Ja een 1 - 1,5 uur later als ik normaal ga. Gaat daar de temp ook omhoog van? Moet ik daar nog iets aan veranderen bij FF?
Ja van later naar bed kan je temp idd omhoog gaan. En nee.. je hoeft niks in FF te veranderen want het kruis staat zo goed. Je zou de waarde van zaterdag en zondag op 36.3 of zo kunnen zetten. Dan zal hij er een vast kruis van maken wellicht