wou dat ik in toekomst kon kijken

Discussion in 'Zwanger worden' started by arabesk, Jul 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. arabesk

arabesk Actief lid

Mar 12, 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    Soms wou ik dat ik in de toekomst kon kijken. Wanneer ons volgend kindje komt. Ik moet nu wachten tot ik een vast contract krijg en mijn vriend wil eerst verbouwen maar soms wou ik dat ik kon al weten wanneer alles komt. Ik droom zo van nog een kindje te hebben maar het wachten maakt me moeilijk en ik kan wel nog wachten tot ik een vast contract heb maar wachten tot mijn vriend wil is soms zo moeilijk
    als er iemand zwanger is of bevallen is in mijn dichte vrienden en kennissenkring heb ik soms zo moeilijk

2. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

snap het mijn vriend wou in eerste instantie ook niet gelijk heb 2 jaar moeten wachten... echt vreselijke tijd als vrouw is het toch wel heel anders overal kinderen zien lopen maakt je soms zo jaloers...

3. arabesk

arabesk Actief lid

Mar 12, 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    ik ben heel blij dat je hetzelfde voelt dat ik niet alleen ben. Ik kan dan ook jaloers zijn echt vreselijk en ik kan er soms echt van depri zijn

4. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

zeker dat had ik ook en was erg boos ook tijde lang, mannen snappen het gevoel gewoon niet.
    mannen zijn bang te weinig aandacht te krijgen en meer van dat soort dingen.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Arabesk ik snap echt goed hoe je je voelt hoor! Hier ook een situatie waarbij het qua verstand vele malen beter is om nog een jaar of wat te wachten, maar mijn gevoel zegt liever gisteren dan vandaag!!! Helaas wint het verstand (vriendlief) en daar kan ik dan weinig tegenin brengen. zou ook graag even in de toekomst willen kijken om te zien hoe of wat...Zeker nu beste vriendin 1 volgende maand een baby krijgt en beste vriendin 2 druk bezig is om er een te maken... Grrrr...

Share This Page