binnen paar dagen weten we het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door margot, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi allemaal

Binnen paar dagen weten we het. Ik heb 2 cyclussen gehad van 26 en zou dus 24 januari kunnen testen of ongi worden.
    Laatste 6-7 maanden heb ik vlak na eisprong licht bloedverlies gehad. Deze maand niet... Ook heb ik zowaar pijnlijke borsten, iets wat ik echt nog nooit heb gehad. Steken met vlagen in beide borsten. Geen pijnlijke tepels of zo, maar toch ik heb nog nooit eerder pijnlijke borsten gehad.Ik weet dat je lichaam je kan bedriegen, maar ergens denk ik dat dit het wel is.
    Herkent iemand dit

Margot
    Ook heb ik opeens meer afscheiding(eerst dacht ik dat is ongi) maar nog helemaal niets.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh spannend meid
    hopelijk is het raak!
    zal voor je duimen ;)

3. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik weet ook vrijdag of zaterdag of ik kan testen of dat ik ongi word dus leef met je mee. Ben benieuwd! Heb wel gevoelige borsten/tepels maar dat heb ik altijd tussen ei en ongi in. En beetje gespannen gevoel in buik maar ja dat heb ik ook vaker gehad. En temp is nog steeds hoog maar die daalt meestal pas na ongi dus daar heb ik ook niks aan. Gewoon afwachten dus!

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik hoopp t voor je meid, ik ga duimen voor je!

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik hoop het voor je! Bij mij betekende het helemaal niks, maar ik hoop dat jouw lichaam je niet voor de gek houdt!

6. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Ik zal ook voor je duimen, het blijft toch altijd weer spannend zo tegen het eind van je cyclus!

7. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Waarom? Ik kon het niet laten en veel te vroeg een test gedaan. Natuurlijk negatief, want veel te vroeg getest, denk ik. Was ook al de 2e plas van de ochtend.
    Ergens hoop ik dat ongi toch uitblijft...want ik voel me borsten echt...
    Stom stom stom

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    balen meid dat de test negatief was...
    hopelijk het je te vroeg getest en test je over een paar dagen wel positief
    heel veel succes ;)

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm je schrijft dat je twee cyclussen hebt gehad...bedoel je daarmee dat dat 2 cyclussen waren na het stoppen met de pil? (o0mdat je het vervolgens over doe 6-7 maanden hebt...)

Want ik zou dan (als je nog niet lang van de pil af bent) ook echt rekening houden met mogelijkhieid van het ontpillen. Veel klachtejs die je daarvan kunt krijgen lijken namelijk erg op zwangerschapskwaaltjes.

Neem niet weg dat ik hoop dat het raak is hoor..maar pin jezelf niet teveel vast op kwaaltjes enzo ;)

10. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

Ik ben in juli gestopt met nuvaring. Daarna cyclus gehad van 27-25-21-34-29-26-26. De laatste twee waren dus regelmatig.
    Ik heb anders nooit last van pijnlijk borsten. Nu ga ik pas testen na NOD wat als het goed is binnen 2-3 dagen
    Margot

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ooh oke, haha was me ff niet duidelijk!
    Toch zou ik denk ik uitgaan van de langste cyclus die je gehad hebt...
    Maar dat moet je natuurlijk zelf weten ;)
    Ik duim dat het raak is!
    Groetjessss,
    Mili

Deel Deze Pagina