ja jum. maar niet zo vaak hoor. Op wintersport dan drink ik het, of als ik ben weze schaatsen, maar verder eigenlijk nooit. En als we ooit is pannenkoeken eten, om de een of andere reden moet daar chocolademelk bij (dan wel koud).
Ik hou zeker van warme chocolademelk! Met slagroom 😆 Af en toe drink ik koude chocolademelk,wel de echte, maar dit is maar 3x per jaar ofzo dat ik zo'n pak haal.
Ik vind het wel lekker maar drink het bijna nooit. Als ik het drink dan is het sowieso met slagroom. Overigens vind ik het altijd zo een onzin (net zoals met stamppot en erwtensoep) als mensen zeggen: eet/drink jij dat nu in de zomer?? Euh ja, want ik vind dat lekker en heb daar nu zin op Waarom zou je bepaalde dingen alleen mogen hebben bij bepaald weer? (Niet aanvallend naar jou bedoeld hoor TS )
Ja, onafhankelijk van het seizoen, zowel met als zonder slagroom. (En de koude variant gaat er ook goed in. )
ik drink het alleen in de winter (zonder slagroom) vaak na een lange wandeling dan vind ik het heerlijk waarom in de zomer niet? omdat ik er dan niet eens bij stil sta om het te drinken
Ik heb ingevuld dat ik het hele jaar door warme chocolademelk drink, zonder slagroom. Wel is het zo dat ik het zelf maak met caocao, een beetje suiker en melk. Ik warm geen chocolademelk uit een pak op. Dat vind ik echt heel vies. Veel te zoet. Ook van die kant en klare poeders om chocolademelk mee te maken vind ik meestal veel te zoet.
Ik heb ingevuld alleen in de winter, maar ergens in de afgelopen weken toen het zo koud was heb ik het ook klaargemaakt. Dit keer zonder slagroom maar met kleine marshmallows.
Wel alleen als het minder dan 20 graden is, maar zoals de afgelopen dagen met alle buien en waterkou: heerlijk! Thee drink ik ook alleen bij minder dan 20 graden, daarboven lekker water
's zomers koud zonder slagroom 's winters warm met slagroom Warme choco hoort voor mij echt bij de herfst en winter. Door het alleen dan te drinken blijft het ook nog eens iets speciaals wat we associƫren met herfstwandelingen, schaatsen, sneeuwballen, sneeuwpoppen en kerstperiode etc. Ik vond die herinnering vroeger heel bijzonder.
Heerlijk, moet wel een lekkere zijn natuurlijk met ECHTE slagroom! In mijn warme woonland drink ik ook graag de 'iced' versie. Ook met slagroom. 😋😋😋😋😋
Ja, lekker! Vooral in de hefst/winter, warm, met slagroom. Maar doe nu een koolhydraatarm dieet, dus drink het helemaal niet meer. Koud vind ik niet zo...
Ik heb anders ingevuld: dol op chocolademelk, maar dring het zelden, vanwege m'n gezondheid (en dus niet vanwege de lijn). Ik eet suikervrij en de kinderen ook. Bedenk me nu dat ik niet weet of mijn dochters het al eens gedronken hebben. Misschien binnenkort eens maken.
Heb gekozen voor die van de lijn, klopt ook drink het nauwelijks maar ben er dol op! Soms tijdens een dag van zonderen drink ik het wel,koud/warm/met of zonder slagroom, vind het allemaal heerlijk!
warme chocomelk in de winter zonder slagroom en ijs koude chocomelk in de zomer jammie. erwtensoep eet ik dan weer wel zowel in de winter als in de zomer.