Warme chocolademelk?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hou je van warme chocolademelk?

1. Ja, ik drink het 't hele jaar door, met slagroom

2. Ja, ik drink het 't hele jaar door, zonder slagroom

3. Ja, maar alleen in de winter, met slagroom

4. Ja, maar alleen in de winter, zonder slagroom

5. Ik drink liever koude chocolademelk, met slagroom

6. Ik drink liever koude chocolademelk, zonder slagroom

7. Bah, ik hou niet van chocolademelk!

8. Ik ben dol op chocolademelk, maar vanwege de lijn drink ik het niet

9. Chocolademelk is voor koeien ;)

10. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Houden jullie van warme chocolademelk? Even een polletje ik ben benieuwd :p

2. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ja jum. maar niet zo vaak hoor. Op wintersport dan drink ik het, of als ik ben weze schaatsen, maar verder eigenlijk nooit. En als we ooit is pannenkoeken eten, om de een of andere reden moet daar chocolademelk bij (dan wel koud).

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik hou zeker van warme chocolademelk! Met slagroom 😆 Af en toe drink ik koude chocolademelk,wel de echte, maar dit is maar 3x per jaar ofzo dat ik zo'n pak haal.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    drink het het hele jaar door warm en koud!
    heerlijk!!

5. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik vind het wel lekker maar drink het bijna nooit. Als ik het drink dan is het sowieso met slagroom.

Overigens vind ik het altijd zo een onzin (net zoals met stamppot en erwtensoep) als mensen zeggen: eet/drink jij dat nu in de zomer??
    Euh ja, want ik vind dat lekker en heb daar nu zin op ;)
    Waarom zou je bepaalde dingen alleen mogen hebben bij bepaald weer? (Niet aanvallend naar jou bedoeld hoor TS :p)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, onafhankelijk van het seizoen, zowel met als zonder slagroom. :) (En de koude variant gaat er ook goed in. ;))

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hell yeah 😋😋 met extra veel slagroom smaakt ie nog beter 😁

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik drink het alleen in de winter (zonder slagroom) vaak na een lange wandeling dan vind ik het heerlijk

waarom in de zomer niet? omdat ik er dan niet eens bij stil sta om het te drinken

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb ingevuld dat ik het hele jaar door warme chocolademelk drink, zonder slagroom. Wel is het zo dat ik het zelf maak met caocao, een beetje suiker en melk. Ik warm geen chocolademelk uit een pak op. Dat vind ik echt heel vies. Veel te zoet. Ook van die kant en klare poeders om chocolademelk mee te maken vind ik meestal veel te zoet.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ingevuld alleen in de winter, maar ergens in de afgelopen weken toen het zo koud was heb ik het ook klaargemaakt. Dit keer zonder slagroom maar met kleine marshmallows.

11. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Jahoor, gisteravond nog gedronken met slagroom:)

12. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ja hoor, en het maakt niet uit of het nou 30 graden is of -10 :D.

13. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Wel alleen als het minder dan 20 graden is, maar zoals de afgelopen dagen met alle buien en waterkou: heerlijk!
    Thee drink ik ook alleen bij minder dan 20 graden, daarboven lekker water :)

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

's zomers koud zonder slagroom
    's winters warm met slagroom

Warme choco hoort voor mij echt bij de herfst en winter. Door het alleen dan te drinken blijft het ook nog eens iets speciaals wat we associƫren met herfstwandelingen, schaatsen, sneeuwballen, sneeuwpoppen en kerstperiode etc. Ik vond die herinnering vroeger heel bijzonder.

15. AngelsMama

2 dec 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik drink het meestal in de winter als het goed koud is ergens in een lekker gezellig en warm cafe ;)

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heerlijk, moet wel een lekkere zijn natuurlijk met ECHTE slagroom!

In mijn warme woonland drink ik ook graag de 'iced' versie. Ook met slagroom.

😋😋😋😋😋

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, lekker! Vooral in de hefst/winter, warm, met slagroom. Maar doe nu een koolhydraatarm dieet, dus drink het helemaal niet meer.

Koud vind ik niet zo...

18. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik heb anders ingevuld: dol op chocolademelk, maar dring het zelden, vanwege m'n gezondheid (en dus niet vanwege de lijn). Ik eet suikervrij en de kinderen ook. Bedenk me nu dat ik niet weet of mijn dochters het al eens gedronken hebben.

Misschien binnenkort eens maken.

19. Tooto

Tooto Niet meer actief

Heb gekozen voor die van de lijn, klopt ook drink het nauwelijks maar ben er dol op!
    Soms tijdens een dag van zonderen drink ik het wel,koud/warm/met of zonder slagroom, vind het allemaal heerlijk!

20. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    warme chocomelk in de winter zonder slagroom en ijs koude chocomelk in de zomer jammie.

erwtensoep eet ik dan weer wel zowel in de winter als in de zomer.

Deel Deze Pagina