FF wat leuks, als je op het forum komt zie je nu een reclame staan van booking.com he, haha, zit daar gewoon mijn eigen hotel bij Leuk man, ben er helemaal happy mee!!!!
wrs is dat omdat je zelf regelmatig op die site zit, of het googlet? Want ik zie alleen maar reclame voor kapstokken (1 keer raden wat wij in de hal nog niet aan de muur hebben hangen.. juist ja)
Dat denk ik ook, bij mij zijn het alleen maar baby dingen nl Goh ik ben zwanger, waar zal ik vaak op googlen!
Idd waar je het laatst op hebt gezocht blijft staan in je Cookies en daar krijg je steeds de banners van.
Hier reclames over de DVD van Avatar Ik vond dat ook altijd zo toevallig! Zag ik ineens allemaal advertenties precies over datgene wat ik zoek! Geen toeval dus....
daar ben ik het niet zo mee eens =3 ik krijg dating sites, irritante spelletjes sites met van die irritante muziek/geluidjes, en andere irritante reclames waar ik niet naar zoek of ooit naar heb gezocht
Ik vind dat heel irritant trouwens. Het voelt als een inbreuk op m'n privacy ofzo, dat ze me doodgooien met schoenen omdat ik daar toevallig op heb lopen zoeken.
Haha, het klopt hier ook niet. Ik kreeg laatst een reclame te zien van dating met alleenstaande mannen. Heb hier toch echt niet naar gezocht. Of zouden ze willen stoken in een goed huwelijk
Vreemd, ik krijg nl geboorte kaartjes en pensioenen. Ben ik dus echt niet op aan het googlen geweest. (geboorte kaartjes, 1,5 jaar geleden op een andere computer..) Vorige week kreeg ik overal banners voor middelstjes tegen progerias (of zoiets?) WTF????? Waar blijft mijn Jared Leto Banner?
Volgens mij, als je op sites komt waar bijv een banner over datingsites staat, dat die ook kan worden opgeslagen. Dus overal waar je komt, elke website die kan cookies opslaan op je computer.