Net een sensitest zwangerschapstest gedaan, zo zag hij eruit. Dus nog eentje gedaan en die zag er hetzelfde uit. 2 hele lichte voorgedrukte strepen, zelfs geen donkere controlestreep. Nog iemand dit al meegemaakt? Heb de test gedaan zoals het hoort
Je ziet ook dat alle vloeistof opgehoopt zit in die verdikking voordat de echte teststrip begint. Als je dan begrijpt wat ik bedoel . Het lijkt wel of er een soort blokkade zit of dat de eigenlijk teststrip ontbreekt waardoor de vloeistof niet kan doorlopen.
Nee hoor dat ligt niet aan het wc-papier (deed ik ook altijd). Het zijn gewoon testen met een foutje.
Ze reageren net dat ik mijn test langer in urine had moeten houden.. tot het begint door te lopen. Maar ik heb mij aan de 10 sec gehouden wat bij de uitleg staat
Wat slecht, test regelmatig met deze testen en ik heb dit nog nooit gezien. En ik leg ze overigens ook altijd op een wc papiertje . Normaal zie je het rode een beetje doorlopen en als het dan weg getrokken is blijven er 1 of 2 streepjes achter.
Ik had blijkbaar toch te weinig urine gebruikt.. Vanmiddag heb ik de dipstick erin gehouden tot hij begon door te lopen, was toch een dikke 15 seconden eer dat lukte.
Ik had je foto wel bekeken maar zag niks. Nu ben ik slecht met tuurstreepjes en is de test vrij ver weg haha dus ik wilde niet zeggen dat ie negatief is. Kun je een foto maken wat meer in het licht en dichterbij?
Lastig! Ik zie het niet sorry Maar als jij hem zag binnen de tijd dan is het goed! Ik hoop voor je dat de volgende test goed duidelijk is.