We krijgen straks in onze nieuwe woning een enorm grote wasruimte. Nu twijfel ik om daar ook een bureau met de vaste pc en printer te zetten. Maar ik vraag me af, in de waskamer is natuurlijk erg veel stof, gaat dit wel goed met de pc? Moet er wellicht een hoes omheen als hij uit staat oid? Iemand ervaring mee
Toen wij nog een PC hadden en die ook in de wasruimte stond deden wij er inderdaad na gebruik een hoes omheen. Zoals je zelf al zegt, het is een grote stofhoop in een wasruimte, als er iets slecht is voor een PC dan is het wel stof in de ventilatoren dus ja, ik zou er een hoes omheen doen.
Ja hoor met hoes ging het prima. Moet er wel bij vermelden dat wij 1x per maand ofzo even het ventilator schoonmaakte voor de zekerheid met de stofzuiger maar heel vies was hij dan niet. Misschien dat dat ook werkt.
Misschien dat het niet kan hoor, maar als omdenkvraag; heb je nog wel een PC nodig? Je kan ook overwegen om een laptop te kopen en die in de woonkamer te bewaren. Het lijkt me zo ongezellig om in het washok te moeten gaan zitten als je iets op de PC gaat doen.
we hebben juist vorige maand een nieuwe pc gekocht We hebben ook 2 laptops maar werken beide regelmatig thuis en dan vind ik werken op de vaste pc een stuk fijner dan de laptop. En de defenitie wasHOK is niet heel terecht. De ruimte is 5.4*4.8 dus wel echt een goede kamer. In de kamer komen de wasmachine en droger, de wasrekken maar verder is er dus ruimte over. Vandaar dat ik dacht de pc daar te zetten
Kan je de kamer niet scheiden? Een wandje plaatsen tussen de pc en de was? zodat je een leuke werkkamer kan creëren? Naast het stof, lijkt me het vocht ook niet goed voor de pc.
Ik zou me persoonlijk niet kunnen concentreren op mijn werk op de PC wanneer er een machine naast me loopt te centrifugeren, dus voor mij zou het niet werken. Misschien is dat voor jullie geen probleem, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Ja dan is het een beetje zonde inderdaad. Ik zit ook altijd graag achter een PC. Maar heb al een tijd een fijne laptop en sindsdien stond de PC weg te stoffen. Dus die heb ik pasgeleden leeg gehaald en weg gedaan. Misschien een wandje plaatsen, of grote kast als scheidingswand? Dan kun je er echt een mooie werkruimte van maken. En het scheelt wellicht wat, qua stof en vocht.
Ik zou proberen om het toch anders in te richten. Vocht en stof lijkt me best een issue. Je zou evt kasten uit een andere kamer in het washok kunnen zetten en dan op die plek de pc oid. Dat je er meer een inloopkast van maakt.