Vandaag ben ik 2 dagen overtijd, en ik heb sinds gister avond ongesteldheids krampen, dus wilde voor de zekerheid een testje doen. Vriendlief naar de appie gestuurd en net een test gedaan. En overduidelijke lijn, maar toen ik alle verhalen las over de onbetrouwbaarheid van de predictor ben ik toch gaan twijfelen. Misschien kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Ik denk dat je hier ook niet over hoeft te twijfelen Je kunt voor de zekerheid morgen of overmorgen nog een test van een ander merk doen (bijvoorbeeld de 2 voor 5 euro testen van kruidvat) om te zien of er daar ook een streep op staat, dan weat je het zeker
Deze is wel positief ja. Maar voor de zekerheid raadt ik je ook een ander merk aan. Bij mij was predictor juist negatief en de rest positief. En je hoort vaak van valse strepen bij predictor maar nooit zulke duidelijke hoor. Voorzichtig gefeliciteerd en durf wel te zeggen dat je clearblue morgen ook zwanger aangeeft
Dit zijn de nieuwe Predictor, dezelfde testen als First Response uit Amerika. Daar zijn deze testen zeer populair! Dus ik zeg zonder twijfel gefeliciteerd!
Wat een fijne reacties. Ik hoop het zo, dit is pas de eerste ronde. Ik haal morgen een andere test, dan weet ik het zeker.
Vind m ook erg hoopgevend, maar idd... zou een andere test doen. Gewoon voor de zekerheid. Ben benieuwd wat de CB morgen zegt!! Spannend
Het is wel een duidelijke test. Als deze vals positief is zal me dat erg verbazen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Inderdaad dit zijn de 'nieuwe' predictor testen en die moeten volgens de sites prima zijn! Dus ik durf zeker gefeliciteerd te zeggen.