Heb altijd kruidvat luiers maat 4, naar volle tevredenheid Maar nu Heb ik twee jumbo pakken gekocht en open gemaakt om bij de kinderen in de la te leggen maar wat stinken ze. Zeker als er urine of ontlasting in komt.. bah bah... zijn ze vernieuwd zonder vermelding of is het een productie fout?!? Heb mijn vraag ook naar kruidvat gemaild maar dit kan 2 dagen duren voordat ik antwoord krijg. Wat źijn jullie ervaringen? !?
Ik vind sowieso de luiers van de kruidvat erg snel stinken net als pampers. Hier komen ze er niet meer in. Ik vind de luiers van de jumbo erg prettig en die van de aldi trouwens ook, die zijn lekker dun en je ruikt ze nooit. Bij kruidvat en pampers ruik ik het al als er een klein plasje in zit.
Nee zijn gewoon hetzelfde maar als ik nu de la open maak met luiers stinkt het al. Of als ik de kinderen pak denk ik bah wat stinken die luiers... De oppas mijn man en oma ook...
Ik gebruik ze al 3 jaar omdat ik pampers vind stinken en ik had dat niet bij kruidvat luiers maar nu.... vrees dat ik inderdaad op zoek moet naar andere luiers als dit geen fout is ..
Wat raar! Ben benieuwd wat kruidvat zegt. Moet zeggen dat mijn neus momenteel ook niet zo werkt als anders. Hooikoorts ofzo.
Ja hier ook gehad, maar heel gek niet bij alle pakken. Dus pas een pak van 9.99 die meurde, mast vier overigens. Nu een Jumbo pak en geen last van. Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Ik gebruik al jaren Kruidvat luiers en heb er nog nooit last van gehad. Soms ruik ik de jongste maar dat komt omdat ze soms bar slecht drinkt en daardoor haar urine heel geconcentreerd is. Op het kdv gebruiken ze Pampers en die gooi ik direct uit wanneer ze thuis komt want die vind ik zo vreselijk stinken. Ik zou haast denken dat het een foutje moet zijn. Ben benieuwd wat Kruidvat zegt hierover.
Ik gebruik ze ook en volgens mij is er niks veranderd. Maar op dit moment ruik ik het niet eens als me dochter gepoept heb, is elke keer weer een verrassing voor me 😂 Zal het straks is aan me vriend vragen, heb nog een nieuw pak staan.
Ja ik vind pampers ook altijd stinken maar dit is echt nog erger Ben ook benieuwd wat Kruidvat terug mailt
Hier altijd pampers baby dry en nooit wat geroken en toen laatst 5+ er niet was uit nood maar kruidvat 5+ gepakt en zodra hij geplast heeft stinkt hij net zo erg naar urine, dacht dat is eens maar nooit weer dus kruidvat, maar hoort dus helemaal niet zo te stinken?
Al lang de luiers van kruidvat maar geen last van. In het begin pampers gehad en die vond ik echt stinken.
Jaa, ze stinken ineens! Had de oudste haar urine al laten checken omdat het vreselijk stonk. Dat was prima. ineens viel het kwartje toen ik voor de jongste ook kruidvat luiers ging gebruiken. Balen, verder prima luiers.
Mijn zoontje draagt ook de kruidvat luiers. Ook maat 4 maar ik heb niks bijzonders eraan geroken. Ik ben wel benieuwd wat kruidvat zegt.
Laatst 2 pakken in de aanbieding gekocht bij de Kruidvat. Maar bij 1 pak waren de luiers ook helemaal anders dan normaal en waren ze ineens ook stukken kleiner
Ik vond ze ook ineens stinken, een jaar geleden al. Dacht eerst nog productie foutje maar met het volgende pak weer. Ik ging steeds verschonen omdat ik dacht dat ze had gepoept, bleek dan niet zo te zijn alleen klein plasje. Om die reden overgestapt op bumblies.
Nou ben ik blij dat het rek leeg was van de week. Ik wilde ze weer een keer gebruiken. Jaar terug zijn zij ze gaan vernieuwen en toen waren ze ineens niet fijn meer. Ineens doorlekken enzo. Nou zou er weer een verandering geweest zijn dus ik dacht even testen. Blij dat het op was.