ik voel me alleen zwanger 34 weken

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door caroline2008, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline2008

caroline2008 Actief lid

20 feb 2012
    222
    0
    16
    :(ik ben nu 34 weken zwanger en ik voel me alleen..
    heb geen vrienden of mensen die ik ken hier helaas..ik zit de hele dag thuis!:x
    Ik huil elke dag..dat is niet goed voor me en voor mijn baby..maar ik kan niks aan doen..mijn man werkt de hele dag en komt om 11 of 12 uur s'avonds! e soms komt hij na 2 dagen...hij werkt veel te veel en werk is alles voor him...en ik ben moe van alleen zijn! ik heb wel een dochter maar zij gaat naar school en komt om 4 uur s'middag ..en soms gaat ze weg met haar vriendentjes..dat is goed voor haar want ze heeft geen zus of broer.. soms ga ik weg naar buiten maar het is niet fijn om alleen weg te gaan..ik vind het ook saai en soms moeilijk.... wie heeft tips of advies voor mij? ik will iets doen maar ik ben nu zwaar ik kan helaas niet werken en ook geen curus volgen!! en heb geen familie en ook geen vrienden hier...wie kan mijn helpen???:(

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoe komt het dat je niemand kent dan? Geen andere moeders van school of eventueel een zwangerschapscursus ofzo?

Ik weet zo gauw ook niet hoe je nieuwe vriendinnen maakt. Heb je ook geen (schoon)familie? Waar woon je?

3. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Zijn er geen moeders van je dochtertje dr school waar eens mee kan afspreken?

4. caroline2008

caroline2008 Actief lid

20 feb 2012
    222
    0
    16
    ik ben verhuized naar limburg..hier ken ik niemand...mijn familie en ook famille van mijn man wonen in buitenland..ik will graag iets leuks doen maar wat en hoe?? school bus haalt en bringt mijn dochter daarom heb ik helemaal geen contact met moeders..zwangerschapscursus ga ik will volgende week vragen bij mijn verloskunde maar is het niet laat?heeft iemand nog tips?

5. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken het me man werkt ook iedere dag meestal avond diensten soms nacht diensten...ik weet is heel moeilijk ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te worden lukt niet echt..zit alleen hij werken maar ik werk ook toch voel ik me eenzaam heb wel vriendinnen enzz vertrouwe heel moeilijk..hoe oud ben je? groetjes waterroosje

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

:( wat rot voor je !! Hier beetje het zelfde alleen heb wel vrienden en familie maar dienlaten gewoon weg nikd
    Van zich horen ..dus voel me
    Soms ook aardig alleen .. Zit al sinds 18 weken thuis en begin nu echt gek te worden want verveel me dood :(
    Naja nog effies en dan is de kleine er.
    We moeten maar ff volhouden ,, en dan kunnen we al
    Onze tijd energie in ons kleintje steken :)

7. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Wat vervelend voor je... Ik dnek dat het niet te laat is voor een zwangerschapscursus, mits je direct kan starten. Ik heb nu ook nog een paar keer van mijn yogacursus. Verder sport ik ook ook bij een fysio met andere zwangere vrouwen, is ook leuk voor na je bevalling omdat je dan ook met andere moeders sport. Of je zou naar zwangerschapszwemmen kunnen gaan, daar hoef je vaak ook niet een hele cursus te volgen. Er zijn ook speciale borstvoedingscafe's voor moeders (meestal op een vast tijdstip), daar zou je na je bevalling ook andere moeders kunnen ontmoeten. Succes!

8. flotsje

flotsje Niet meer actief

wat vervelend!! kan me voorstellen dat je je dan alleen voelt! misschien idd een zwangerschapscursus.. of yoga? weet niet waar je woont... je hebt hier bijvoorbeeld ook zwangerschapszwemmen...

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Waar in limburg woon je?
    Ik zag dat er een topic was geopend van meiden uit z limburg die ok contacten zoeken.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Informeer ook eens bij het CB, die weten vaak ook allerlei speelgroepjes, cursussen etc waar je als mama (en kind) aan kan deelnemen.

Deel Deze Pagina