Hoi dames.. Zoals jullie kunnen zien hoef ik nog maar een paar weken.. ( iets meer als 6) Maar nu beginnen de twijfels toe te slaan! We hebben de naam voor ons meisje eigelijk al. Jules.. ( op zn Engels/Frans je zegt Djuuls) Maar nu zit ik ook weer met onze 2e naam Jessy ( ook in engels) in mn hoofd... wat vinden jullie..?
Ik denk dat als je 't schrijft als Jules, veel mensen denken dat je 't uitspreekt als Zjuul en dat 't om een jongen gaat. Verder kan ik je niet helpen, want ik heb een hele andere smaak qua namen. Maar ik wil je wel even succes wensen met kiezen.
Ik zou Jules ook anders uitspreken en vind het dan een jongensnaam. Sorry. Jessy vind ik een leuke naam!
Wij hadden meerdere namen voor een meisje. Jules was daar eentje van. Ik vind het een prachtige naam! En passend voor een meisje.
oh echt? leuk te horen dat iemand anders dat ook leuk vin voor een meisje.. Mijn man wil de naam erg graag.. Het zou dan Jules-Avelon worden.. Ik twijfel omdat als je de naam hoort het voor een jongen is en ze het uitspreken als Sjuul(s)
Ik vind Jules ook mooier als Jessy. Ik vind het eigenlijk een naam dat zowel voor een jongen als meisje kan.
jules is niet mijn smaak, maar ik vind t wel een aparte en krachtige naam. mooier dan jessy, dat vind ik.. te ' klein ' klinken als je begrijpt wat ik bedoel. maar..... avelon of avAlon vind ik supermooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (maar dat was misschien niet wat je wilde horen ) succes!
Ik vind Jules leuker voor zowel een jongen als een meisje ( meisje leuker) Jessy hoor je te veel en is nu leuk en lief maar straks allicht te "kinderachtig"
Ja ik vind het echt heel mooi, helemaal in combi met Avelon! Moet zeggen dat de naam van mijn dochter ook altijd moet uitleggen. Je kan ook voor een wat modernere spelling kiezen(ik vind jules mooier persoonlijk) maar hoorde laatst Jools.
ik vind Jules ook mooier om te lezen dan Jools.. lijkt me weer te veel op dat merk van kinderwagen die Joolz heet.. met Jessy heb ik ook wel een beetje dat het echt een kindernaam is enniet echt een volwassen vrouw.. dat vinden jullie dus ook.. mijn twijfel begint al weer weg te zakken.. helemaal omat ik Jules-Avelon beter vend klinken dan Jessy-Avelon bedankt dames! mijn man zal er ook heel blij mee zijn hahaha!
zat vroeger in de klas bij een juliette, die noemde wij ook altijd jules. ben haar nooit vergeten, was echt een leuke meid, dus ook meteen leuke associatie bij de naam
zat vroeger in de klas bij een juliette, die noemde wij ook altijd jules. ben haar nooit vergeten, was echt een leuke meid, dus ook meteen leuke associatie bij de naam
Ik vind Jules leuk. Je kunt er ook een Nederlandse variant op maken (zie mijn nick) Dat is een makkelijke nick! Ik vind Jessy erachter helemaal niets. Jules Jessy, come on! Succes met kiezen!
ik vond jules ook niet zo'n geweldige naam (vanwege het gevoel dat het een jongensnaam was) , maar ik heb er nu een positieve associatie mee, door de serie: Flashpoint , die een tijdje geleden op tv was. Erg leuke vrouw, die dus ook Jules heette en het went dan snel.