Hoi meiden, Wij komen maar niet uit de naam voor ons tweede zoontje. We hebben een lijstje met namen die we leuk vinden maar er springt er niet één uit. Of ik vind een naam superleuk, maar mijn vriend vind die minder… De wensen zijn: -Niet beginnend met T -Geen top 25 naam Deze namen staan op onze lijst: -Joep -Jules -Siep -Flip -Casper -Sjors -Douwe -Tycho (onze 2e keus voor Tommie, maar ik wil liever niet met een T) Welke naam vinden jullie leuk en passend? En misschien nog andere suggesties? Groetjes
Joris Milas Ruben Sijmen Pepijn Vincent Aaron Sander Mathijs Jelle Melle Silas Olivier Gideon Roan Floris Odin
Ik vind Joep, Jules, Casper en Sjors prima namen en passen ook prima bij Tommie. Jules en Casper zijn meer mijn smaak. Siep, Flip en Douwe vind ik zelf geen leuke namen. Tycho vind ik niet zo bij Tommie passen.
Uit jullie rijtje vind ik Flip het beste passend. Tommie is toch net even anders dan ''gewoon Tom'' en daarom vind ik ''gewoon Joep'' of ''gewoon Siep'' bijv. net wat minder passend. Zowel Jules als Tycho vind ik al helemAAl een ander slag naam, dus die zou ik als 1e twee laten vallen. Andere suggesties kom ik misschien een andere keer nog op terug.